پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

رایزنی نخست‌وزیر اسرائیل با پوتین درباره ایران

پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب: 788446
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز از رایزنی تلفنی «نفتالی بنت» با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه با موضوع ایران خبر داد.
رایزنی نخست‌وزیر اسرائیل با پوتین درباره ایران
به گزارش جهان نيوز، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، دفتر «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای از رایزنی تلفنی وی با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در خصوص ایران خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی دفتر نفتالی بنت در این باره آمده است: نخست وزیر در گفتگوی تلفنی با رییس جمهور روسیه، بر اهمیت ایستادگی قاطعانه در برابر پیشرفت های دست یافته از سوی ایران در برنامه هسته ای این کشور تأکید کرد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه کرد: نفتالی بنت به پوتین گفت که دعوت وی برای دیدار در سنت پترزبورگ را پذیرفته است.

در بیانیه کرملین نیز درباره این رایزنی تلفنی آمده است: در این گفتگو پیرامون موضوع اوکراین، ابتکار مسکو در مذاکرات اخیر با واشنگتن و ناتو درباره تضمین های امنیتی و همکاری طرفین در خصوص سوریه تبادل نظر گردید.

گفتنی است که هشتمین دور از گفتگوهای برچیدن تحریم‌ها از دوشنبه دو هفته گذشته با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد و کماکان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ولادیمیر جان جان !!! مبادا گول این نفتالی رو یهو بخوریا!!!