پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش وزارت خارجه امریکا به مسابقه کُشتی با ایران

پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 788444
در خصوص حواشی ایجاد شده دیدار دوستانه کشتی آزاد و آمریکا، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا صحبت‌هایی مطرح کرد.
واکنش وزارت خارجه امریکا به مسابقه کُشتی با ایران
به گزارش جهان نيوز، تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا در نظر دارند 23 بهمن‌ماه مبارزه دوستانه‌ای داشته باشند اما در فاصله یک ماهی که به این مسابقه باقی مانده و حتی براساس اعلام رسانه‌های آمریکایی، بلیت فروشی هم انجام شده شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است به دلیل اظهارات ضد آمریکایی علیرضا دبیر، او نتواند ویزای سفر به این کشور را بگیرد.

در همین راستا فاکس‌نیوز در گزارش‌های مختلف به این موضوع پرداخت. به دنبال این گزارش، سازمان خبری دولتی آمریکا گزارش داد که اظهارات «ضدآمریکایی» دبیر ممکن است احتمال لغو سفر تیم ملی کشتی ایران به آمریکا را به دنبال داشته باشد. فاکس نیوز در گزارشی جدید به واکنش ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اشاره کرده است. وی در این باره گفت: تیم‌های کشتی آمریکا و کشتی ایران قرار است در رویدادی که برای ۱۲ فوریه ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است به نام «مسابقه در بالپارک» به مصاف یکدیگر بروند.

این سخنگو ادامه داد: موارد مربوط به صدور ویزا برای کشتی‌گیران ایرانی مشمول قانون حفظ حریم خصوصی است و به شدت مطابق با قوانین ایالات متحده پیگیری خواهد شد. همانطور که سالیوان مشاور امنیت ملی اوایل این هفته گفت ما در عزم خود برابر تهدیدها، تحریکات و دفاع از مردم کشورمان متحد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه در بالپارک یک رویداد ورزشی خصوصی و تجاری است که توسط REV Entertainment مستقر در آرلینگتون تگزاس میزبانی، اداره و در استادیوم گلوب لایف در آرلینگتون تگزاس برگزار می‌شود. هر گونه سوال در رابطه با عملکرد باید از آن نهاد باشد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
شما کسی را که آرزوی مرگ شما را بکند راه میدهید؟؟!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اونها كه ما آرزوي مرگشون را مي كنيم آروزي خشكانده ريشه ملت ما را در سر مي پرورانند منافقين و قاتلان زنان و كودكان را حمايت مي كنند
دانشمندان ما را ناجوانمردانه ترور مي كنند و ملت ما را بخاطر استقلال طلبي و حق جوئي تحريم مي كنند
هرمه جوره ما را تحت فشار گذاشته اند مي خواهيد روي سرمان حلوا حلواشون كنيم ؟؟!!
رر
Iran, Islamic Republic of
اين عليرضا دبير کار میکنه!؟