کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به خاطر فیزیکم بازیگر نقش های مثبت شدم

23 دی 1400 ساعت 11:14

حمیدرضا پگاه در گفت وگویی درباره بازیگری نقش های مثبت در سینما و تلویزیون توضیح داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، برنامه زنده «همپای صبا» این هفته میزبان حمیدرضا پگاه بود.

وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با سریالهای تفنگ سرپر (در نقش غیبیش)، آخرین گناه و خانه امن(در نقش کمال شریف ) و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی‌زند، مورد توجه قرار گرفت.

پگاه در این گفت وگو درباره شروع بازیگری گفت: اولین نقشم را در سن ۲۲ سالگی بازی کردم و در این مدت نقش های متفاوتی را بازی کردم ولی سریال تفنگ سرپر برای من یک کار متفاوت بود و به یاد ماندنی.

وی درباره تجربه اجرای برنامه مسابقه تلویزیونی «اتاق صفر و یک» در شبکه دو سیما  توضیح داد، از سالها قبل پیشنهادات زیادی برای اجرا داشتم ولی همیشه فراری بودم و در اولین فرصت پشنهاد را رد می‌کردم ولی اجرای این برنامه با توجه به عوامل برنامه و نوع اجرای متفاوت آن برایم جالب بود و پذیرفتم.

مجری برنامه از پگاه درباره بازیگری نقش های مثبت سوال کرد که «چرا همیشه نقش های مثبت را بازی می کنید؟»  و در پاسخ شنید، احساس می کنم بیشتر به خاطر فیزیکم نقش های مثبت را به من پیشنهاد می شود.

برنامه همپای صبا هر روز از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17 به تهیه کنندگی محمد امرایی و با اجرای مهسا ایرانیان راهی آنتن صبا می شود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت رادیو صبا در قسمت گفتم گفت سایت شنونده این گفتگو باشند.


کد مطلب: 788418

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/788418/خاطر-فیزیکم-بازیگر-نقش-های-مثبت-شدم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com