کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابزار های رایگان سایت و وبلاگ

21 دی 1400 ساعت 8:45


ابزار های رایگان سایت و وبلاگ می توان به ایجاد گالری تصاویر ، تصویر روز ، ابزار نظرسنجی ، ابزار جستجوی گوگل ، افکت های تصویری ، ابزار دیکشنری آنلاین ، اوقات شرعی و غیره اشاره کرد که همه این موارد در سایت پیچک درج شده و قابل استفاده می باشد.

این سایت از سال 1388 تا کنون در زمینه ارائه قالب وبلاگ و ابزار های سایت و وبلاگ و انواع طالع بینی رایگان به خوبی درخشیده است.

امروز بخش هایی از این سایت را باهم بررسی می کنیم.

اوقات شرعی

سرویس اوقات شرعی که کد آن را می توانید از بخش ابزار های کاربردی  وبلاگ و سایت پیچک دریافت کنید ، بدین صورت عمل می کند که اذان صبح ، ظهر و مغرب را برای هر شهر می توان تنظیم کرده و مشاهده نمایید.
همچنین اگر مرورگر فعال باشد و زمان اذان فرا برسد ، از بلندگوهای سرویس شما صدا اذان پخش خواهد شد.
این ابزار به صورت رایگان ارائه شده و می توانید برای وبلاگ و سایت خود از آن استفاده کنید.

ابزار جستجو

یکی از مهمترین فاکتورهای هر سایت ، بخش ابزار جستجو می باشد تا کاربر بتواند از این طریق ، هر چیزی که در سایت می خواهد را پیدا کند.

باتوجه به اینکه بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها ، امکان سرویس جستجو برایشان فراهم نیست ، سایت پیچک ابزار جستجو با استفاده از سرورهای گوگل را ارائه کرده است.

این سرویس به این صورت کار می کند که هنگام جستجو توسط کاربر ، فقط و فقط در سطح سایت مورد نظر جستجو کند و اگر محصول یا مقصد کاربر در آن سایت نبود ، به کاربر هیچ نتیجه ای نشان نخواهد داد.
لذا این سیستم می تواند یکی از مهمترین ابزار های کاربردی برای هر وبلاگ یا سایت باشد و با توجه به رایگان بودن آن ، می توانید به خوبی از آن استفاده نمایید.

ابزار دیکشنری آنلاین

اگر سایت خارجی دارید یا در سایت خود از واژه ها و اصطلاحات خارجی زیادی استفاده می کنید ، همچنین اگر سایتتان مرتبط با زبان انگلیسی می باشد ، ابزار دیکشنری آنلاین را از دست ندهید.

با استفاده از این ابزار ، کاربر متنی را به سیستم وارد کرده و در پاسخ به هر زبان دیگری می تواند ترجمه کند ، لازم به ذکر است این سرویس به صورت مستقل عمل می کند و اطلاعات را از سرورهای دیگری جمع آوری نمی کند.

این ابزار نیز کاملا رایگان بوده و استفاده از آن برای همه مدیران مجاز می باشد.

علاوه بر پیچک ، سایت های دیگری هم مثل ایران اسکین هستند که تقریبا همین خدمات را در شکل و طرح های دیگری ارائه می کنند و ممکن است برخی ابزار های بیشتری هم داشته باشند.


کد مطلب: 788151

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/788151/ابزار-های-رایگان-وبلاگ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com