شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

انواع مدل های کوله پشتی که می توانند روزمره از آن استفاده کنند

سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 788150
شاید کیف و کوله یکی از روزمره ترین اکسسوری های است که ما از آن استفاده می‌کنیم. آگاهی از انواع متفاوت کیف و کوله و اینکه هر کدام چه موارد استفاده ای دارند، باعث می‌شود تا زمان خرید انتخاب بهتری داشته باشیم.
انواع مدل های کوله پشتی که می توانند روزمره از آن استفاده کنند
شاید کیف و کوله یکی از روزمره ترین اکسسوری های است که ما از آن استفاده می‌کنیم. آگاهی از انواع متفاوت کیف و کوله و اینکه هر کدام چه موارد استفاده ای دارند، باعث می‌شود تا زمان خرید انتخاب بهتری داشته باشیم. خرید کوله ای تنها برای حمل لپ تاپ، نگهداری لوازم آرایش یا لوازم روزمره مانند دسته کلید و کارت های بانکی موارد استفاده‌ای است که باید قبل از انتخاب مدل کیف و کوله از آن آگاهی داشته باشیم تا علاوه بر هزینه در وقت ما هم صرفه جویی شود.

سالها پیش که استفاده از وسایل الکترونیکی مانند تبلت یا لپ تاپ مانند امروز همه گیر نبود، کیف های زنانه تنها به دو نوع کیف روزمره یا کیف مجلسی تقسیم می‌شدند، کیف هایی که تنها تفاوت شان در ظاهر و جنس شان بود.  امروزه با گسترش تکنولوژی و استفاده افراد از لپ تاپ و تبلت باعث شده است تا کیف ها و کوله ها با مدل‌های متنوعی وارد بازار شوند. اگر به بازار کیف و کوله رفته باشید، حتما علاوه بر تنوع مدل، تنوع طرح و رنگ‌ها را هم دیده‌اید. همین تنوع باعث می‌شود تا مراحل خرید و انتخاب کمی زمان‌بر شود، حالا این را هم اضافه کنید که کیف را با چه استایلی می‌توان ست کرد. در این نوشته قصد داریم تا انواع کوله های روزمره بانوان را معرفی کنیم و هر کدام را به شکل مختصر توضیح دهیم.
 
 

معرفی مدل های مختلف کوله پشتی

 

کوله پشتی های روزانه

اگر در موتورهای جست و جو گشتی زده باشید و کلمه ای مانند کوله پشتی را جست و جو کرده باشید با انواع و اقسام متعددی رو به رو می‌شوید. بخشی از آن ها کوله های حرفه ای هستند و بخشی کوله های روزانه. کوله‌های روزانه دارای ابعادی متناسب هر فرد هستند، نه آنچنان بزرگ که نتوان به راحتی آن را حمل کرد و نه آن چنان کوچک که عملا کارایی و کارکرد خود را از دست بدهد. کوله های روزانه دارای جیب هایی برای نگهداری وسایلی مانند کلیدها و وسایلی مانند گوشی موبایل و کارت های بانکی هستند. مناسب برای پیاده روی های نه چندان طولانی شهری. پس هنگام خرید به اینکه قرار است از کوله تان برای چه موردی استفاده کنید حتما مطلع باشید.

کوله پشتی لپ تاپ

اگر کارمند یا دانشجو هستید و لپ تاپ وسیله ای ضروری برای کار شماست. داشتن کوله ای مناسب برای حمل و نقل آن می‌تواند بخش زیاد از دغدغه شما برای سالم ماندن و ضربه نخوردن وسیله تان را از بین ببرد. برای مشاهده کوله پشتی زنانه سایت بانی مد اینجا کلیک کنید. لپ تاپ به تنهایی می تواند سنگینی خود را داشته باشد، اگر کتاب و سایر وسایل را هم به آن اضافه کنید مقدار وزنی که باید شما به طور روزانه تحمل کنید، افزایش می‌یابد. در نتیجه کوله ای را انتخاب کنید که مناسب ارگونومی بدن شما باشد و از فشار آوردن زیاد به شانه، کمر و ستون فقرات شما جلوگیری کند. علاوه بر همه این ها کیفیت دوخت مناسبی داشته باشد و از همه مهم تر در قسمتی که برای قرار دادن لپ تاپ وجود دارد ضربه گیر مناسب طراحی و دوخته شده باشد.

کوله پشتی مدرسه دخترانه

یکی از مهمترین کارهایی که والدین با شروع سال جدید تحصیلی برای فرزندانشان انجام می‌دهند خرید کوله ای مناسب برای آن هاست. خرید کوله ای با ارگونومی مناسب می‌تواند در شکل گیری و استخوان بندی کودکان بسیار حائز اهمیت باشد. طراحی یک کوله استاندارد باید به گونه ای باشد تا فشار را به طور مساوی بین هر دوشانه تقسیم کند و از همه مهمتر اینکه به کمر آسیب وارد نکند. عموما برخی از کوله های مدرسه دارای بندی برای دور کمر هستند تا فشار بر ستون فقرات را تا حد امکان کاهش دهد.
مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

کوله پشتی یک طرفه

این کوله ها به دو دلیل عمده طرفداران بسیار کمی دارند، اول اینکه فضای محدودی برای قرار دادن وسایل دارند و دلیل دوم آنکه اگر این کوله ها بیش از حد سنگین شوند در نتیجه فشار زیادی به یک شانه وارد می‌شود و در کوتاه مدت موجب خستگی فرد هنگام استفاده از آن می‌شود و در طولانی مدت هم موجب فشار به شانه، ستون فقرات و کمر می‌شود. پس بهتر است تا از این کوله ها به شکلی کاملا محدود استفاده کنید و تا حد ممکن هم آن را سنگین نکنید.

کوله پشتی دوچرخه سواری

دوچرخه یکی از وسایل نقلیه شهری است که هم شما را زودتر از خودرو شخصی به مقصد می‌رساند و هم به سلامتی شما کمک می کند. پس داشتن ابزاری که فرایند دوچرخه سواری را برای شما آسان کند، مهم است. کوله‌ های مخصوص برای دوچرخه سواری می‌تواند تا حد زیادی به سلامت شما کمک کند. از ویژگی های این کوله‌ ها آن است که دقیقا فرم ستون فقرات و کمر شما را به خود می‌گیرد و با هر بار رکاب زدن به این سو و آن سو پرتاب نمی‌شود تا تمرکز و تعادل شما را بهم بریزد. از طرفی می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را به شرط سنگین نکردن بیش از حد کوله همراه خود داشته باشید.
 
 

کوله پشتی مخصوص سفر

حمل بار در سفر یکی از مهمترین دغدغه های مسافران است. اگر با هوایپما سفر می‌روید یا سفرهای زمینی را انتخاب می‌کنید، در هر دو حالت داشتن کوله می‌تواند خیال شما را از بابت اضافه بار و حمل بار تا حد زیادی راحت کند. کوله های مخصوص مسافرت عموما فضای زیادی برای حمل بار دارند و می‌توانید وسایل مورد نیاز‌تان را که قصد دارید تا همراهتان باشد را در آن جای دهید. محلی برای قرار دادن لپ تاپ و سایر وسایل الکتریکی مورد نیاز هم در این کوله های تعبیه شده است.

سخن آخر

کوله ها به انواع متنوع تری تبدیل می‌شود، بخشی از مدل های رایجی که خانم ها برای کار و فعالیت های روزمره از آن استفاده می کنند را در این مقاله معرفی کردیم. اما نکته مهمی که نباید فراموش کرد آن است که کوله ی خود را از چه برندی تهیه می‌کنیم. قطعا برند در کیفیت دوخت کوله تاثیر گذر است.
 
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *