کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانی و سلطانی‌فر را دادگاه احضار کند

19 دی 1400 ساعت 9:51

در خصوص حذف دو تیم پرطرفدار ایران از بازی های آسیایی، مجلس ممکن است دست به تحقیق و تفحص از وزارت ورزش در دولت یازدهم و دوازدهم بزند. باید دادگاه این افراد را احضار کند تا پاسخگوی عملکرد خود و فاجعه ای که برای این دو تیم به بار آورده اند، باشند.


به گزارش جهان نیوز، «جبار کوچکی نژاد» نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در رابطه با "حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان  آسیا" گفت: در خصوص حذف دو تیم پر طرفدار ایران از بازی های آسیایی، مجلس ممکن است دست به تحقیق و تفحص از وزارت ورزش در دولت یازدهم و دوازدهم بزند. باید دادگاه این افراد را احضار کند تا پاسخگوی عملکرد خود و فاجعه‌ای که برای این دو تیم به بار آورده‌اند، باشند. 

وی در ادامه بیان کرد: البته چون در دولت قبل استنکاف صورت گرفته و برای آنکه در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسیم می‌توانیم از اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس هم استفاده کنیم و این افرادی که قصور داشته‌اند را به دستگاه قضایی معرفی کنیم. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد: موضوع تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت ورزش را امروز در جلسه کمیسیون و بین نمایندگان مطرح خواهم کرد تا نظر مجلس را هم در این خصوص مطلع شوم. 

کوچکی‌نژاد گفت: حذف دو تیم در نتیجه سیاست‌های غلط در دولت آقای روحانی است که با سهل انگاری آنها چنین سرنوشتی برای این دو تیم حاصل شد. ورزش کشور برای مردم و جوانان بسیار مهم است خصوصا این دوتیم که طرفداران زیادی دارند.

دستگاه نظارتی و سازمان بازرسی باید به این موضوع ورود پیدا کند. روحانی باید در مقابل عملکرد خود پاسخگو باشد.


کد مطلب: 787923

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/787923/روحانی-سلطانی-فر-دادگاه-احضار-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com