پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

ارسال پیامک بدحجابی برای فوتبالیست سابق!

شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 787853
برای اشپیتیم آرفی مهاجم آلبانیایی – کوزوویی سابق پرسپولیس که سال هاست در ایران زندگی می کند پیامک بد حجابی ارسال شده است.
ارسال پیامک بدحجابی برای فوتبالیست سابق!
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه خراسان، در روزهای اخیر بحث پیامک بدحجابی در خودرو دوباره سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

خبر ورزشی مدعی شد، برای اشپیتیم آرفی مهاجم آلبانیایی – کوزوویی سابق پرسپولیس که سال هاست در ایران زندگی می کند پیامک بد حجابی ارسال شده است. خبر ورزشی نوشته است:

«چند روز قبل اشپیتیم آرفی به همراه یکی از دوستانش در خیابان تردد می‌کرده که از سوی پلیس نیروی انتظامی پیامکی برای دوست اشپیتیم که راننده و صاحب ماشین بوده، ارسال می شود.  در این پیامک به صاحب خودرو به دلیل سرنشین بدحجاب (اشپیتیم آرفی) تذکر داده  و به او اعلام می‌شود در صورت تکرار با جریمه مواجه خواهد شد.» کاربران به این اتفاق واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «بعد از مدت‌ها دوباره شاهد باگ های پیامک بدحجابی هستیم و انگار هنوز باگ هاش برطرف نشده.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر بی حجابی بوده تذکر هم لازم بوده.
United States
......
بهاری الاصل
Iran, Islamic Republic of
بعضیا الکی میخوان وجهه نیروی انتظامی رو بد نشون بدهند...