جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

بایدن: ترامپ تنها عامل حمله به کنگره است

پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 787699
جو بایدن قرار است به مناسبت سالروز حمله به کنگره آمریکا سخنرانی و دونالد ترامپ را تنها عامل این رویداد معرفی کند.
بایدن: ترامپ تنها عامل حمله به کنگره است
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، قرار است روز ۶ ژانویه و همزمان با سالروز حمله به کنگره این کشور سخنرانی کند.

به گزارش رویترز، بایدن در این سخنرانی، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا را متهم به ایجاد تهدید مداوم برای آنچه «دموکراسی آمریکا» عنوان شده، خواهد کرد.

در بخشی از این سخنرانی که کاخ سفید آن را منتشر کرده، آمده است «آیا ما ملتی خواهیم بود که به مقامات حزبی انتخابات اجازه دهیم اراده اعلام شده و قانونی مردم را زیر پا بگذارند؟

آیا ما ملتی خواهیم بود که نه در پرتو حقیقت بلکه در سایه دروغ زندگی می‌کنیم؟»

در بیانیه کاخ سفید ادعا شده است «ما نمی‌توانیم به خودمان اجازه دهیم که چنین ملتی باشیم. راه پیش رو این است که حقیقت را بشناسیم و بر اساس آن زندگی کنیم.»

این بیانیه به نقل از بایدن می‌نویسد «آمریکا نباید در سایه دروغ زندگی کند، تفرقه حزبی نباید اراده آمریکایی‌ها را تصاحب کند.»

بایدن در سخنرانی خود در ساختمان کنگره، خواهد گفت «آمریکا در لحظه‌ای است که باید هویت خود را مشخص و خشونت سیاسی را رد کند.»

با این وجود «دونالد ترامپ» نشستی را که به عنوان کنفرانس مطبوعاتی قرار بود در اولین سالگرد حمله به کنگره برگزار کند، لغو کرد.

ترامپ قصد داشت طی یک سخنرانی در باشگاه خود در «مار-ئه-لاگه» از عوامل حمله به کنگره دفاع کند.

روز ۶ ژانویه سال ۲۰۲۱ و همزمان با نشست کنگره آمریکا برای تایید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور، ساختمان کنگره هدف حمله حامیان «دونالد ترامپ»، قرار گرفت.

همزمان با سالروز حمله به کنگره آمریکا که جنجال‌های بسیاری را به همراه داشت، مقام‎های فدرال در واشنگتن در حال اتخاذ و تقویت تدابیر امنیتی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ترامپ حتی آمریکا را هم به هم ریخت.... مرده شورش را ببرند!!!