چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱

جزئیات مراسم وداع و تشییع ۱۵۰ شهید گمنام در تهران

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 787596
مردم شهیدپرور شهر تهران امشب ( چهارشنبه ۱۵ دی ماه) با حضور در مصلای امام خمینی (ره) با ۱۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند.
جزئیات مراسم وداع و تشییع ۱۵۰ شهید گمنام در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین سالروز تشییع تاریخی پیکر شهدای مقاومت در تهران، مراسم وداع با پیکر مطهر ۱۵۰ شهید گمنام امروز (چهارشنبه ۱۵ دی ماه) در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی با حضور مردم شهیدپرور تهران بعد از اقامه نماز مغرب و عشا از ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار می‌شود. مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این مراسم وداع به بیان ذکر مصیبت شهادت بی بی دو عالم خواهند پرداخت.

همچنین پیکر مطهر ۲۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز روز پنج شنبه ۱۶ دی ماه در ۲۵ استان کشور مختلف کشور تشییع می‌شوند. از مجموع این شهدا ۱۵۰ شهید در تهران و ۱۰۰ شهید در ۲۴ استان دیگر تشییع خواهد شد.


مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گمنام در تهران از ساعت 8 صبح از دانشگاه تهران آغاز شده و به سمت چهارراه ولیعصر و از آنجا به سمت معراج شهدای مرکز واقع در خیابان بهشت ادامه خواهد داشت.

این ۲۵۰ شهید گمنام مربوط به عملیات کربلای ۵ در شلمچه، کربلای ۸ در شلمچه، تک دشمن در سال ۶۷ در شلمچه، تک دشمن در سال ۶۷ در زبیدات، عملیات خیبر در جزیره مجتون، تک دشمن در جزیره مجنون، عملیات والفجر یک در فکه، عملیات والفجر مقدماتی در فکه، عملیات والفجر ۹ در چوارتا سلیمانیه، عملیات کربلای ۶ در سومار، عملیات بدر در شرق دجله، عملیات رمضان در شرق بصره هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *