کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جدیدترین سوتی رئیس جمهور آمریکا +فیلم

15 دی 1400 ساعت 11:54

فیلم جدیدی از رئیس جمهور آمریکا منتشر شده که واکنش‌های کنایه آمیز زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.


به گزارش جهان نیوز، فیلم گاف جدید «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی موجی از اظهارات طعنه‌آمیز را برانگیخت.

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین گاف و حواس‌پرتی‌های خود، سال میلادی را اشتباه اعلام کرد و به گفته کاربران به نظر می‌رسد هنوز در سال ۲۰۲۰ گیر کرده است.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، وی در صحبت‌های خود در روز سه شنبه درباره ویروس کرونا و توصیه به مردم برای ماسک زدن و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون به خاطر افزایش دوباره شمار مبتلایان در سرتاسر ایالات متحده گفت: «دلایل زیادی وجود دارد که به سال ۲۰۲۰ امیدوار باشیم. اما به خاطر خدا از آنچه اکنون در دسترس است (برای جلوگیری از شیوع کرونا) استفاده کنید».
 

دانلود فیلم
 
ویدئوی گاف جدید رئیس جمهور ۷۹ ساله آمریکا بسرعت در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد و موجی از اظهارات طعنه‌آمیز را برانگیخت.

یک کاربر آمریکایی در حساب توئیتری خود با اشاره به گاف جدید بایدن نوشت: «امیدوار بودم ما یک رئیس جمهوری داشتیم که حداقل می‌دانست در چه سالی قرار داریم!».


یک کاربر دیگر هم اینگونه واکنش نشان داد، دفعه بعد ما باید یک رئیس جمهور شایسته انتخاب کنیم،نه این. برخی دیگر نیز با طعنه به جو بایدن از اختراع ماشین زمان و بازگشت به سال ۲۰۲۰ هیجان زده شده بودند. 

بایدن که از زمان شرکت در مبارزات انتخاباتی گافهای زیادی داده است در تازه ترین سوتی خود قبل از این، کامالا هریس معاونش را رئیس جمهور خطاب کرده بود. 

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این خصوص گزارش کرد، رئیس‌جمهور ایالات متحده با توصیف نادرست سمت معاونش، باز هم گاف دیگری داد.


کد مطلب: 787590

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/787590/جدیدترین-سوتی-رئیس-جمهور-آمریکا-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com