يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱

آگهی استخدام پیک با حقوق میلیاردی!

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 787560
در یک سایت تبلیغات روسی استخدام پیک با حقوقی در حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ دلار در ماه آگهی شده است که با دلار 30 هزار تومانی می‌شود حدود 405 میلیون تومان!
آگهی استخدام پیک با حقوق میلیاردی!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: انتشار یک آگهی استخدام در یک سایت تبلیغات روسی مورد توجه بسیاری در فضای مجازی قرار گرفت. در یک سایت تبلیغات روسی استخدام پیک با حقوقی در حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ دلار در ماه آگهی شده است که با دلار 30 هزار تومانی می شود حدود 405 میلیون تومان! اما این تنها شگفتی آگهی مذکور نبود، بلکه در آن آمده بود که وظیفه این پیک رساندن هدایا و کارت‌های تبریک به دست بزرگ‌ترین سرمایه‌داران و مسئولان جهان است و فرد داوطلب برای این شغل باید صاحب خودروی مدل بالا و گران‌قیمت، اجازه حمل سلاح، چندین کت‌وشلوار گران‌قیمت و ساعت لوکس باشد. داوطلب این شغل باید ویزای اوپن داشته باشد، واکسن کرونا را دریافت کرده باشد و به زبان‌های  روسی و انگلیسی به عنوان زبان‌های اصلی و زبان سومی مانند عربی یا چینی مسلط باشد. کاربری نوشت: «شرایطش سخته ولی حقوقش خیلی خوبه.»

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آدمی که این همه هنر و ثروت داشته باشه برای خودش کار میکنه نه برای یه شرکت دیگه!