کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشکسوت استقلال؛

مهاجمان استقلال عملکرد خوبی ندارند/ نباید از مجیدی ایراد گرفت

14 دی 1400 ساعت 10:26

مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه فاز تهاجمی استقلال شکل خوبی ندارد، گفت: این مسئله باعث شد تا استقلال مقابل آلومینیوم تدافعی بازی کند و در ثانیه‌های پایانی دروازه‌اش باز شود.


گروه ورزشی جهان نیوز: محسن گروسی در گفتگو با مهر، در خصوص تساوی یک - یک استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: آبی‌ها به دلیل ضعف مهاجمانشان نتوانستند گل های زیادی به ثمر برسانند. فاز تهاجمی استقلال شکل خوبی ندارد. درست برعکس خط دفاع آبی پوشان که به یک انسجام کامل رسیده است. اگر چه مقابل آلومینیوم یک لحظه غافلگیر شدند اما در مجموع مدافعان و دروازه بان استقلال از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: بردهای اقتصادی همیشه سخت است و این احتمال وجود دارد که هر لحظه دروازه باز شود. استقلال همانند دیدار برابر فجر سپاسی یک پنالتی به دست آورد اما در لحظات پایانی دروازه اش باز شد و امتیاز از دست داد. در مجموع اعتقاد دارم بازی جان‌داری از استقلال ندیدیم.

مهاجم پیشین استقلال با اشاره به عملکرد تیم فوتبال آلومینیوم اراک یادآور شد: این تیم جوانی است اما جنگنده و دونده و با شرایط روحی خوب. رسول خطیبی تیم خوبی درست کرده است. آنها توانستند استقلال را تحت فشار قرار دهند و مزد زحمات خود را در ثانیه های پایانی بازی بگیرند.

گروسی در خصوص تعویض استقلال که باعث شد هواداران نسبت به آن معترض هم باشند، گفت: نباید از فرهاد مجیدی بابت این تعویض ایراد بگیریم. الان زمان حمایت از کادر فنی است. در بازیهای گذشته شاهد بودیم که تعویض استقلال باعث پیروزی این تیم شد. کادر فنی تفکراتی دارد که باید به آن احترام گذاشت. هواداران نباید انرژی منفی به تیم بدهند و باید اجازه دهند کادر فنی با آرامش کارش را انجام دهد.

پیشکسوت استقلال در مورد تدافعی بازی کردن استقلال در نیمه دوم ادامه داد: وقتی یک تیم یک گل می زند مجبور است که به دفاع رفته و از تک گلش مراقبت کند. با توجه به اینکه استقلال در فاز تهاجمی عملکرد خوبی نداشت فشار زیادی بر روی خط دفاع استقلال آورده شد و بالاخره آلومینیوم توانست گل تساوی را وارد دروازه استقلال کند. بنابراین نیاز است تا کار بیشتری با مهاجمان صورت بگیرد تا استقلال بتواند در دیدارهای آینده با زدن گل بیشتر در لاک دفاعی فرو نرود.


کد مطلب: 787468

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/787468/مهاجمان-استقلال-عملکرد-خوبی-ندارند-نباید-مجیدی-ایراد-گرفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com