کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان پخش زنده بازی آلومینیوم و استقلال

13 دی 1400 ساعت 11:23

امروز ساعت ۱۵ تیم‌های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.


گروه ورزشی جهان نیوز: تیم فوتبال آلومینیوم اراک امروز میزبان تیم استقلال تهران است. این دیدار ساعت ۱۵ آغاز می‌شود و به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

با توجه به عملکرد هر ۲ تیم در رقابت‌های لیگ برتر این دیدار از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار است. حساس‌ترین مسابقه هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که استقلالی‌ها در بهترین شرایط خود در لیگ برتر به سر می‌برند و با ۴ پیروزی پیاپی مقتدرانه با ۲۸ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند.

آلومینیوم اراک که با ۲۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و امروز برای جبران شکست مسابقه قبلی خود مقابل صنعت نفت آبادان به میدان می‌روند.

البته آلومینیوم اراک کار سختی را مقابل حریف پر قدرت خود پیش رو دارند. حریفی که تا به اینجای فصل شکستی را تجربه نکرده است و  برای ادامه روند شکست ناپذیری خود و همچنین نگهداشتن فاصله با پرسپولیس به پیروزی در این مسابقه نیاز دارند.

در این فیلم به یکی از دیدار‌های استقلال و آلومینیوم نگاهی می‌کنیم.


دانلود فیلم خلاصه بازی استقلال تهران و آلومینیوم اراک

شما مخاطبان گرامی می‌توانید در زمان برگزاری این مسابقه فوتبال، آن را از طریق لینک زیر به صورت زنده تماشا کنید:

پخش زنده بازی فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال تهران


کد مطلب: 787362

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/787362/زمان-پخش-زنده-بازی-آلومینیوم-استقلال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com