کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خودروسازان ۲۵ هزار نفر نیروی مازاد دارند

تسنیم , 12 دی 1400 ساعت 9:16

خودروسازان ۲۵ هزار نفر نیروی مازاد دارند که از جیب مردم برداشته می‌شود یعنی اینها راحت‌ترین حربه را انتخاب کرده‌اند، درحالی که باید به دنبال مولد کردن اموال غیرمولد و افزایش بهره‌وری بروند.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به بازار خودروی کشور گفت: در قصه خودرو هم وزارتخانه ابتدا دور خورد، مردم مصاحبه‌های وزیر را با هم مقایسه می‌کنند و تفاوت در صحبت‌ها می‌بینند گله‌مند هستند.

وی افزود: خودروسازان 25 هزار نفر نیروی مازاد دارند که از جیب مردم برداشته می‌شود یعنی اینها راحت‌ترین حربه را انتخاب کرده‌اند، درحالی که باید به دنبال مولد کردن اموال غیرمولد و افزایش بهره‌وری بروند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در پایان گفت: در مجلس دنبال این بودیم که واردات خودرو به صورت مدیریت شده باشد تا این انحصار شکسته شود و دو اینکه انتقال فناوری اتفاق بیفتد، واقعا مردم سوار بر ارابه‌های مرگ هستند، چرا ما باید در سال 16 تا 20 هزار فوتی ناشی از سوانح رانندگی داشته باشیم، در سال چند نفر معلول می‌شوند اینها همه برای کشور هزینه دارد، بنابراین در مصوبه اصرار داریم گرچه ایراداتی گرفته شده است.


کد مطلب: 787215

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/787215/خودروسازان-۲۵-هزار-نفر-نیروی-مازاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com