شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

جدایی ستاره گران‌قیمت بارسلونا قطعی شد!

پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 786938
به نظر می‌رسد جدایی عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا از این تیم قطعی شده است.
جدایی ستاره گران‌قیمت بارسلونا قطعی شد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از «ورزش سه»، قرارداد پنج ساله عثمان دمبله با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان در یک سال اخیر، هنوز توافقی برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است. مدیر برنامه عثمان دمبله بعدازظهر دیروز با سران باشگاه بارسلونا برای ادامه مذاکرات در مسیر تمدید قرارداد این ستاره فرانسوی دیدار کرده، اما این جلسه بدون توافق و حتی حل مشکلات کلی بین طرفین به پایان رسیده است.
 
جرارد رومرو، روزنامه نگار مشهور اسپانیایی حتی تایید کرد که مذاکرات بین بارسلونا و این بازیکن با شکست قطعی روبرو شده و دمبله به دوران حضور خود در بارسلونا ادامه نخواهد داد. همچنین منابعی از داخل باشگاه به نشریه موندیو دیپورتیوو اعلام کردند که جلسه مدیران بارسلونا با مدیر برنامه عثمان دمبله آنطور که آنها انتظار داشتند پیش نرفته، اما آنها در روزهای آینده به مذاکرات ادامه خواهند داد.

اگرچه به نظر خود عثمان دمبله علاقمند به حضور در بارسلونا و تمدید قرارداد با این باشگاه است، اما در داخل باشگاه کسی به توافق با او خوش بین نیست و مدیران بارسلونا پذیرفته اند که راه حلی برای تمدید قرارداد عثمان دمبله وجود ندارد. در روزهای اخیر اخباری در مورد تغییر عقیده عثمان دمبله و احتمال ماندن او شنیده شد، اما خواسته مالی مطرح شده توسط موسی سیسوکو، مدیر برنامه دمبله با پیشنهاد باشگاه فاصله زیادی داشت و موجب ناامیدی خوان لاپورتا شده است.
 
 
به نظر می رسد سیسوکو در این جلسه درخواست دستمزد 40 میلیون یورویی ناخالص برای دمبله و پرداخت پاداش 20 میلیونی برای تمدید کرده که مورد قبول بارسلونا قرار نگرفته است. همچنین فابریتزیو رومانو مدعی شد بارسلونا همین اخیرا برای خرید فران تورس از منچسترسیتی 55 میلیون یورو پرداخت کرده و قصد دارد در تابستان نیز بازیکنان بزرگی جذب کند. اما مدیران این باشگاه تمایلی به پرداخت دستمزد مورد نظر دمبله و مدیر برنامه اش را ندارند و این مسئله موجب دلخوری ستاره فرانسوی شده است.
 
البته اخبار حاکی از احتمال برگزاری جلسات دیگری در روزهای آتی است، اما حداقل در حال حاضر شانسی در خصوص ماندن عثمان دمبله وجود ندارد و او در فصل تابستان پیش رو از بارسلونا جدا خواهد شد. از لیورپول و منچستریونایتد به عنوان دو مقصد احتمالی این بازیکن 24 ساله نام برده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *