شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پرسپولیس جواب کُری سپاهانی‌ها را داد

چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 786841
باشگاه پرسپولیس در جواب باشگاه سپاهان، پوستر بازی امروز این دو تیم را منتشر کرد.
پرسپولیس جواب کُری سپاهانی‌ها را داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، باشگاه سپاهان برای دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان پوستر جنجالی منتشر کرد که در آن از عکس سه بازیکن سابق پرسپولیس و حذف ستاره سرخپوشان پایتخت استفاده کرده بود. این موضوع حواشی زادی در فضای مجازی و رسانه‌ها در پی داشت. 
 
حالا امروز باشگاه پرسپولیس در جواب این اقدام سپاهانی‌ها پوستر بازی این دو تیم را منتشر کرد که در بالای آن از عکس «سپهر حیدری» استفاده کرده است. این عکس مربوط به سال ۱۳۸۷ و هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان می‌شود. جایی که تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین و حساس‌ترین دیدار هفتمین دوره لیگ برتر، خاطره‌انگیزترین قهرمانی خود را با گل «سپهر حیدری» در دقیقه ۹۶ بازی مقابل سپاهان رقم زد. 

پوستر باشگاه سپاهان

پوستر باشگاه پرسپولیس

روز گذشته نیز یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل حریف اصفهانی خود درباره اینکه طبق نظر خودش و محرم نویدکیا پرسپولیس و سپاهان برای کاهش تنش‌ها قبل از شروع لیگ در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند، اما پوستر باشگاه سپاهان و حذف ستاره پرسپولیس قبل از مسابقه فردا تنش‌زا شده است، پاسخ داد: ما مربیان تمام تمرکزمان روی مسائل فنی است و خود نویدکیا هم در جریان موضوع نبوده است. افرادی که در بخش رسانه‌ای سپاهان هستند باید پاسخگو باشند، اما دو تیم می‌خواهند مردانه مقابل هم قرار بگیرند و با هم رقابت کنند. اولین موضوع مهم در این میان احترام گذاشتن است و تنها چیزی که باید رعایت شود احترام گذاشتن به همدیگر است، زیرا می‌تواند رقابت را سالم‌تر و جذاب‌تر کند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل حواشی پیش آمده در دیدارهای قبلی این دو تیم، دستور به بازی این تیم‌ها در ورزشگاه بی‌طرف داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *