کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پخش زنده بازی پرسپولیس با سپاهان

8 دی 1400 ساعت 15:13

حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز بین تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس برگزار خواهد شد. این دیدار به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.


گروه ورزشی جهان نیوز: دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به شمار می‌رود که امروز ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود. این دیدار به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل حواشی پیش آمده در دیدارهای قبلی این دو تیم، دستور به بازی این تیم‌ها در ورزشگاه بی‌طرف داده است. 

سپاهانی‌ها که در روال عادی باید از پرسپولیس در اصفهان میزبانی می‌کردند، به دلیل این که ورزشگاه اراک نزدیک‌ترین ورزشگاه استاندارد به اصفهان است و از طرف دیگر پرسپولیس از بازی در این شهر خاطرات خوبی ندارد و متحمل ۲ شکست شده، این شهر را برای میزبانی انتخاب کردند.

سپاهان و پرسپولیس هر دو  ۲۲ امتیازی هستند، اما سپاهان به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم است.

دیداری که به الکلاسیکوی فوتبال ایران معروف است، همچون فصل گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار خواهد شد؛ اما هواداران زیادی پیگیر این بازی هستند.

شما مخاطبان گرامی می‌توانید در زمان برگزاری این مسابقه فوتبال از طریق لینک زیر آن را به صورت زنده تماشا کنید:

پخش زنده بازی فوتبال پرسپولیس و سپاهان


کد مطلب: 786836

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/786836/پخش-زنده-بازی-پرسپولیس-سپاهان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com