چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۱۱

دام موسویان برای امیرعبداللهیان!

دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 786602
منظور اینان از آمادگی ایران برای "عدم مداخله، نفی به کارگیری زور و احترام به تمامیت ارضی بر اساس نرم‌های بین‌المللی"، فروکاستن از پشتیبانی ایران نسبت به محور مقاومت و تنها گذاشتن متحدان ایران یعنی سوریه، یمن، عراق، ونزوئلا و... است.
دام موسویان برای امیرعبداللهیان!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه شرق در شماره یکشنبه گذشته خود به انتشار مقاله مشترکی از حسین موسویان و فردی به نام یونس محمودیه پرداخته است.

در بخش پایانی این مقاله که پیرامون سرنوشت برجام و چیستی رفتار آمریکا در مذاکرات هسته‌ای نگارش شده است، می‌خوانیم:

"اگر آمریکا به‌طور درست و کامل به برجام برگردد، ایران هم به تعهدات کامل برجامی بازخواهدگشت. بازگشت صحیح آمریکا به برجام راه را برای تعاملات و گفت‌وگوهای منطقه بین ایران و عربستان و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس در قالب قطع‌نامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل باز خواهد کرد. ایران آماده است با همسایگان خود وارد مشارکت و همکاری منطقه‌ای بر اساس نرم‌های بین‌المللی احترام به حاکمیت ملی، عدم مداخله، نفی به کارگیری زور و احترام به تمامیت ارضی است. در صورت تعهد آمریکا و قدرت‌های جهانی به برجام، ابتکار دبیر کل سازمان ملل برای تشکیل مجمع گفت‌وگوهای منطقه‌ای هشت کشور حوزه خلیج فارس در سطح وزرای خارجه برای تشکیل یک سیستم همکاری و امنیت جمعی در حوزه خلیج فارس، ضروری و موفق خواهد بود."

* این اظهارات حتما نیاز به توشیح و توضیح وزارت امور خارجه کشورمان دارد زیرا سیاست کشور را امثال حسین موسویان که در مظان جاسوسی بوده‌اند و برای ترویج برجام از کاخ سفید پول گرفته‌اند، تعیین نمی‌کنند!

دقت شود که به نظر می‌رسد منظور اینان از آمادگی ایران برای "عدم مداخله، نفی به کارگیری زور و احترام به تمامیت ارضی بر اساس نرم‌های بین‌المللی"، فروکاستن از پشتیبانی ایران نسبت به محور مقاومت و تنها گذاشتن متحدان ایران یعنی سوریه، یمن، عراق، ونزوئلا و... است.

و باز هم دقت شود که ایران بر اساس عقلانیت و حقوق بین‌المللی پای در راه محور مقاومت گذاشته است. به این معنی که هیچ حضوری بدون درخواست حاکمان این کشورها نبوده است و مداخلات عقلانی، حقوقی و امنیتی ایران نیز اثباتا به امنیت بیشتر در منطقه و جهان منجر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ميشه تو ساکت شي!
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
وزیر محترم امور خارجه قطعا این فرد و مواضع سیاسی وی در طول این سالیان را بخوبی می داند لذا باید مواظب وی باشند تا ناگهان در دولت سیزدهم با موسی پور جدیدی روبرو نشیم!
Iran, Islamic Republic of
....
Romania
تا دیر نشده مسئولین قضائی و امنیتی کشور با این فرد که برای وزیر انقلابی دام پهم می کندورود کنند
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به حسین موسویان» عضو تیم مذاکره کننده هسته ای
درپاسخ به دشمنان درجه یک داخلی و دشمنان درجه یک خارجی سگ دست نشانده آمریکا و متحدانش
ما در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله صلح آمیز هسته ای و موشک نداشتم پس چرا آمریکایی ها و کشورهای اروپایی و کشورهای عربی همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کردند.
Iran, Islamic Republic of
50 درصد دشمنان درجه یک داخل کشور عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند و 50 درصد هم دشمنان درجه یک خارجی عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند.
Iran, Islamic Republic of
هرچه ضربه می خوریم از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، مربوط به تعهدات دوران دولت حسن روحانی بوده است..
Iran, Islamic Republic of
.
هشت سال است می گویم مشکل ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از طریق مذاکره حل نخواهد شد و حل نمی شود .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
توضیح بدین از چه راهی حل میشه
Iran, Islamic Republic of
شما واقعا مسلمونید؟! مگه ایشون در دادگاه جمهوری اسلامی از اتهام جاسوسی مبرا نشد؟ چرا باز به صورت مغرضانه این اتهام جاسوسی رو در متن خبر میذارید؟ !!!
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
در مورد این آقا باید از همکارانش زمانی که در آلمان بود سوال کرد و یا از ایرانیان مقیم آنجا و مخصوصا از بچه های انجمن اسلامی دانشجویان، تا بفهمید چه جور آدمی است. از کسی که بعد از کار در وزارت امورخارجه به آمریکا می رود باید پرهیز کرد.