پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کلینتون رقیب ترامپ می شود؟

شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 786291
احتمال نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا به جای بایدن قوت گرفته است.
کلینتون رقیب ترامپ می شود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه خراسان، نیوت گینگریچ، رئیس جمهوری خواه اسبق مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی در برنامه The Ingraham Angle جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و به مدیریت او در قبال اقتصاد، کووید-۱۹ و بحران مرزی آمریکا به عنوان دلایل افول محبوبیت بایدن در نظرسنجی ها اشاره کرد.

گینگریچ در صحبتش درباره نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا گفت: انتظار دارم بایدن بار دیگر نامزد نشود. اگر بایدن که اکنون ۷۹ ساله است برای دور مجدد ریاست جمهوری نامزد شود، حزب دموکرات "در وضعیت شوک آوری" قرار خواهد گرفت.گینگریچ معتقد است از آن جایی که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور فعلی "ضعیف‌تر" از بایدن است و مشابه با او در نظرسنجی‌ها نتایج سطح پایینی کسب می کند، هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، می‌تواند دوباره از جانب این حزب برای ریاست جمهوری نامزد شود و به طور بالقوه این انتخابات شاهد یک رقابت مجدد بین او و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا باشد؛ کسی که طبق پیش بینی بسیاری از کارشناسان احتمالا دوباره برای ریاست جمهوری آمریکا نامزد شود. گینگریچ تاکید کرد: من فکر می‌کنم اگر بایدن دوباره نامزد ریاست جمهوری شود، حزب دموکرات در وضعیت شوک آوری قرار می‌گیرد. من فکر می‌کنم کامالا هریس ضعیف تر از بایدن است.

بنابراین، آخرین شایعه ای که شنیدم این بود که هیلاری کلینتون می خواهد دوباره نامزد شود و من فکر می‌کنم اگر یک بار دیگر هیلاری کلینتون در رقابت انتخاباتی ظاهر شود، این فاش کننده خیلی چیزها درباره هرج و مرج آمریکاست. بایدن و دیگر دموکرات‌ها روی قصد دوباره او برای نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ مانور داده‌اند، اگرچه منتقدان، سن بالای این رئیس‌جمهور آمریکا و گاف‌های عمومی متعدد او را مستمسک زیر سوال بردن شایستگی اش برای دور مجدد ریاست جمهوری قرار داده‌اند.

او در روزهای اخیر از این صحبت کرد که در صورت برخورداری از سلامت مناسب تصمیم دارد دوباره نامزد شود و ظرفیت حضور مجدد ترامپ در این رقابت باعث افزایش میل او برای شرکت دوباره در انتخابات می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *