جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هفت لباسی که هر مرد جذابی در کمد خود دارد

شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 786286
از گذشته‌های دور تا به امروز صنعت مد و پوشاک همواره جز جذاب‌ترین حوزه‌ها برای مردان و زنان بوده است. حتما شما هم تا به امروز از خود پرسیده‌اید که چه لباسی بپوشم که جذاب‌تر به نظر برسم؛ در نتیجه این سوال همیشگی دنبال‌کنندگان مد و پوشاک از خود بوده است. در این مطلب به ۷ لباسی که هر مرد جذابی دارد می‌پردازیم و این راز را با شما در میان می‌گذاریم.


کت و شلوار؛ چشم‌نوازترین لباس برای مردان جذاب
کت و شلوار از زیباترین و جذاب‌ترین لباس‌ها برای مردان است که هر مرد دنباله‌روی مدی حداقل یک مورد از آنها را در کمد خود جای داده است. از نظر علمی لبه کت مردانه که حالت تاخوردگی دارد، به سینه یک مرد وقار می‌بخشد؛ همچنین ساختار دوخت بالای کت شانه‌های مرد را با جذبه‌تر جلوه می‌دهد. این مورد در شلوار مخصوص کت هم مشهود است؛ خط اتویی که شلوار مخصوص کت شلوار دارد به طور قطع وقار و آراستگی یک مرد را به نمایش می‌گذارد.

از طرفی به صورت علمی چشم انسان به طور خودکار خط صاف را دنبال می‌کند و بعد از دنبال کردن خط اتوی یک شلوار خاص، به صورت مرد جذاب می‌رسد. گفتنی است که اگر عدم تعادلی در اندام یک مرد وجود داشته باشد، نظم فوق‌العاده‌ای که ست کت و شلوار مردانه دارد به چشم نمی‌آید.

پاپیون مردانه؛ انتخاب مردهای جنتلمن
به طور قطع اگر ظاهر مردی برایش اهمیت ویژه‌ای داشته باشد در فروشگاه‌های لباس پیش از هر کاری به سمت خرید پاپیون خواهد رفت. ذات پاپیون به گونه‌ای است که در مهمانی‌ها و مراسم رسمی مانند جشن عقد و عروسی یا رویدادی خاص استفاده می‌شود. وجود پاپیون در کنار ست کت و شلوار جز جذاب‌ترین ترکیب‌های رسمی برای مردان است که چشم هر فردی را به سمت خود می‌کشاند.
 

ژاکت چرمی؛ راز داشتن یک لباس مردانه جذاب
تفاوتی نمی‌کند که چه سنی داشته باشید به طور قطع ژاکت یا کاپشن چرمی جز محبوب‌ترین و جذاب‌ترین لباس‌هایی است که یک مرد متشخص می‌تواند بپوشد. البته باید گفت که این نوع لباس بیشتر برای موقعیت‌های غیررسمی و دورهمی‌های خانوادگی استفاده می‌شود. در نظر علمی چون ژاکت چرمی از پوست حیوانات تهیه شده است و شما را در منصب قدرت و جلال به نمایش می‌گذارد، در نتیجه این باور را به دیگران القا می‌کنید که می‌توانند به راحتی به شما تکیه کنند. در نتیجه کت یا ژاکت چرمی باعث جذابیت هر مردی خواهد بود.

چکمه چرمی؛ درخشش یک کفش چشم نواز
شاید از خودتان بپرسید که چرا چکمه چرمی را جز جذاب‌ترین لباس‌های مردانه قرار دادیم، اما باید گفت که چکمه به دلیل طراحی شگفت‌انگیزی که دارد، باعث می‌شود با همان چند سانتی‌متر پاشنه قد بلندتری را تجربه کنید؛ شک نکنید که مردان قدبلندتر همواره جذاب‌تر به نظر می‌آیند. اما جنس چرمی چکمه همانطور که پیش‌تر هم گفته شد به شما قدرت و جلال می‌بخشد که برای هر چشمی درخشش خاص ایجاد می‌کند.

پیراهن چهارخانه مردانه؛ انتخاب مردان دنباله‌رو مد
از دوران قدیم تا به امروز پیراهن چهارخانه مردانه جز لباس‌هایی بوده که در هیچ دوره زمانی از مد نیافتاده است. جالب است بدانید که حتی برند جهانی باربری هم از این الگو استفاده کرده و تمامی محصولات تولید شده در این کارخانه پوشاک از الگوی چهارخانه استفاده می‌کنند. این نوع پیراهن همواره می‌تواند با هر نوع شلوار مردانه ست شده و به راحتی راهی هر مهمانی یا مکانی شد. خطوط و ترکیب رنگ در پیراهن‌های چهارخانه بسیار اهمیت دارد و می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب کند، به شرطی که ترکیب و هارمونی رنگ‌ها با یکدیگر ست شده باشد.

شلوار جین؛ شلواری جذاب برای یک تیپ مردانه
در کنار کاپشن و چکمه چرمی شلوار مردانه که جین باشد جز برترین ست‌هایی است که می‌توانید تصور کنید. همواره کارشناسان حوزه مد و پوشاک ترکیب چرم و جین را جز قدرتمند‌ترین ترکیب‌های لباس مردانه می‌دانند که می‌تواند چشم هر فردی را به دنبال خود بکشاند. البته باید گفت که هر شلوار جینی مناسب شما نیست و باید با توجه به فرم بدن خود شلوار لی را انتخاب کنید زیرا این نوع شلوار در انواع مختلفی تولید می‌شود که ترکیب رنگ و فرم دوخت آن در انتخاب شما حرف نهایی را می‌زند.
 

بافت یقه اسکی؛‌ انتخابی مناسب برای فصول سرد
گاهی اوقات با خود فکر می‌کنید که از پوشیدن پیراهن زیر کت خسته شده‌اید؛ خبر خوب برای شما این است که بافت یقه اسکی جز جدیدترین ترندهای پوشاک در سال ۲۰۲۱ بوده است. این نوع بافت را می‌توانید زیر کت مردانه خود بپوشید و به راحتی آن را با شلوار مورد نظر ست کنید. این نوع بافت برای هر نوع مهمانی استفاده می‌شود و می‌تواند شما را مردی جذاب و با وقار جلوه دهد. بافت یقه اسکی مردانه به دلیل گرمای مناسبی که برای فصل سرما دارد جز برترین انتخاب‌ها برای این فصل است که هر مرد جذابی یکی از آنها را در کمد خانه‌ خود دارد.

در نتیجه تفاوتی نمی‌کند که چه نوع سلیقه‌ای دارید اگر به دنبال جذاب بودن خودتان در هر نوع مراسم یا روزمرگی هستید، این هفت لباس را تهیه کرده و در کمد خود جای دهید. حال با خیال راحت می‌توانید در هر مناسبتی یکی از آنها را پوشیده و کاملا جذاب به نظر برسید.

فروشگاه لباس سارابارا؛ خرید انواع لباس مردانه آنلاین
در این مقاله به هفت لباس جذاب برای مردان اشاره کردیم. انتخاب همیشه برای خرید لباس مردانه سخت است اما همه افراد به دنبال جذاب بودن در زندگی روزمره و انواع مراسم‌های مختلف هستند. پیشنهاد می‌کنیم این هفت لباس را تهیه کنید و برای هر مناسبتی از آن‌ها استفاده کنید. فروشگاه پوشاک سارابارا عرضه‌کننده بهترین لباس‌های مردانه است. در این فروشگاه می‌توانید انواع لباس مردانه را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت تهیه نمایید. کافیست به آدرس این فروشگاه به آدرس www.sarabara.com مراجعه نمایید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *