دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

فرصت‌های شغلی تهران و کرج ویژه دی ماه ۱۴۰۰

شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 786281
فرصت‌های شغلی تهران و کرج ویژه دی ماه ۱۴۰۰
اگر قصد دارید تا شغل خود را عوض کنید و یا اینکه می‌خواهید تازه وارد بازار کار شوید، باید عنوان کنیم که شرکت‌ها و سازمان‌های تهران و کرج آگهی‌های شغلی خود را منتشر کرده‌اند که می‌توانید با بررسی آنها، برای مناسب‌ترین‌ها اقدام کنید.

برای مشاهده این آگهی‌های استخدامی، کافی است به وب‌سایت ایران‌تلنت مراجعه کنید و در صفحه فرصت‌های شغلی تهران و کرج آنها را بررسی کنید. به گزارش خبرگزاری مهر، تنوع شغلی در این آگهی‌ها به قدری زیاد است که افراد با هر میزان سابقه کاری، هر مدرک تحصیلی و هر سمت شغلی می‌توانند شغل دلخواه و مناسب خود را از میان صدها و هزاران آگهی منتشر شده پیدا کنند.
 
استخدام های شهر تهران
کلان‌شهر تهران میزبان بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک ایران است و به همین خاطر به عنوان بزرگترین مرکز کاریابی برای کارجویان به شمار می‌آید. در میان لیست فرصت های شغلی شهر تهران، مشاغل مختلفی وجود دارد که در ادامه برخی از پرتکرارترین‌ها را بررسی خواهیم کرد.

استخدام برنامه نویس و توسعه دهنده
برنامه نویسی از آن دسته مشاغلی است که این روزها در تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها به آن نیاز است و به همین خاطر شاهد هستیم که بسیاری از شرکت‌ها در آگهی‌های استخدامی خود، آگهی‌های مرتبط به برنامه نویسی را نیز منتشر می‌کنند.
در حال حاضر بسیاری از کارجویان حیطه برنامه نویسی این امکان را دارند تا به استخدام در شرکت‌های مطرح ایرانی در تهران فکر کنند. برخی از این شرکت‌ها که برای برنامه نویسی آگهی منتشر کرده‌اند، عبارت‌اند از:
  • اسنپ گروپ
    کارگزاری تدبیرگران فردا
    ایران سرور
    سیلانه سبز
    اسنپ مارکت
تعداد شرکت‌هایی که به مهندسان IT و متخصصان برنامه نویسی نیاز دارند، کم نیست. علاوه بر این، فرصت‌های شغلی منتشر شده طیف وسیعی از مشاغل در حیطه برنامه نویسی را شامل می‌شوند مانند توسعه‎‌دهنده بک‌اِند، توسعه‌دهنده جاوا، توسعه‌دهنده ارشد فول استک، مسئول فنی، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، کارشناس توسعه نرم افزار (Python) و موارد بسیار دیگر.

استخدام حسابدار
آگهی‌های استخدام حسابدار در ایران‌تلنت و برای شهر تهران، می‌توانند همان مقصد مد نظر شما برای استخدام باشند. اگر در حساب و کتاب و امور مالی سابقه کار دارید و یا کاربلد هستید، می‌توانید به ایران‌تلنت مراجعه کنید و برای هر شرکتی که دوست دارید، رزومه خود را ارسال کنید.
 
استخدام گرافیست
گرافیک و طراحی بصری از جمله مشاغل مهم برای هر کسب و کاری به شمار می‌آید که از این رو، شاهد تعداد بسیار بالای فرصت‌های شغلی منتشر شده برای این شغل در شهر تهران هستیم. برخی از شرکت‌ها در تهران که به دنبال استخدام گرافیست هستند، عبارت‌اند از:
  • کانون ایران نوین
    دیجی کالا
    داروسازی دکتر عبیدی
    مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق
    گروه ماموت
    بازاریابی شبكه‌ای مروارید پنبه ریز
شرکت‌های بسیار دیگری نیز در این دسته بندی قرار می‌گیرند که با مراجعه به ایران‌تلنت می‌توانید آنها را مشاهده و بررسی کنید.
 
سایر استخدامی های تهران
آگهی‌های استخدامی تهران محدود به چند شغل خاص نمی‌شود. برخی از پرتکرارترین فرصت‌های شغلی که در آگهی‌های استخدامی تهران دیده می‌شود به شرح زیر است:
  • کارشناس ارشد منابع انسانی
    مدیر مالی
    کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروژه
    تولید محتوا
    مدیر فروش
    مدیر محصول
    مدیر فروش و بازاریابی
و مشاغل دیگر که برای افراد بسیاری مناسب هستند. با مراجعه به لینک استخدام شرکت‌ها در ایران‌تلنت می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و برای هر تعداد فرصت شغلی که علاقه‌مند هستید، درخواست ارسال کنید.
 
استخدامی شهر البزر (کرج)
کرج نیز به دلیل نزدیکی به تهران و همچنین میزبانی شرکت‌های مطرح ایرانی، سهم بزرگی در آگهی‌های استخدامی دارد. آگهی های استخدام امروز کرج، شامل شرکت‌ها و مشاغل زیر می‌شود.

چه شرکت‌هایی در کرج استخدام دارند؟
شرکت‌های شناخته شده و بزرگی در کرج به فعالیت خود ادامه می‌دهند که بسیاری از آنها می‌توانند مکان عالی برای استخدام کارجویان باشند. برخی از این شرکت‌ها که آگهی‌های استخدامی خود را منتشر کرده‌اند عبارت‌اند از:
  • ویستا سامانه آسا
    ماموت خودرو
    باریج اسانس
    سه نان
 چه فرصت‌های شغلی در آگهی‌های کرج وجود دارد؟
کارجویان با مهارت‌ها و رزومه‌های مختلف می‌توانند برای مشاغل متنوع در کرج اقدام کنند. برخی از مشاغل پرتکرار در کرج که در آگهی‌های استخدامی دیده می‌شوند، عبارت‌اند از:
  • کارشناس جذب و استخدام
    کارشناس تضمین کیفیت
    مهندس برق
    مدیر تولید
    مهندس مکانیک
 چگونه برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنیم؟
برای مشاهده و ارسال رزومه برای این آگهی‌های شغلی کافی است که به صفحه فرصت‌های شغلی ایران‌تلنت مراجعه کنید. در اینجا شما می‌توانید طیف وسیعی از شرکت‌ها را مشاهده کنید که برای فرصت‌های شغلی در حیطه‌های مختلف، آگهی‌های شغلی خود را در ایران‌تلنت منتشر کرده‌اند. پس از مشاهده و بررسی شرح شغلی آگهی‌ها، می‌توانید رزومه خود را برای موارد مد نظر خود ارسال کنید.

ایران‌تلنت برای کاریابی آسان شما، امکان ساخت رزومه آنلاین طبق استانداردهای جهانی را فراهم کرده است. فراموش نکنید که قبل از مشاهده آگهی‌ها، می‌توانید رزومه آنلاین خود را در ایران‌تلنت بسازید تا در زمان مشاهده فرصت‌های شغلی به راحتی بتوانید از آن رزومه برای درخواست همکاری استفاد
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *