جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

استقبال عراقی‌ها از حسن یزدانی

چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 786072
حسن یزدانی که یکی از سرشناس‌ترین کشتی گیران جهان است نه تنها در بین مردم کشورمان که در جهان هم معروف است و محبوبیتی جهانی پیدا کرده است.
استقبال عراقی‌ها از حسن یزدانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، روز گذشته تصاویری از حسن یزدانی که به منظور اردوی ریکاوری تیم ملی کشتی آزاد در عراق حضور دارد، در بین مردم عراق منتشر شد که نشان می‌داد جوان‌ها و نوجوان‌های این کشور علاقه زیادی به قهرمان کشتی کشورمان دارند.

حسن یزدانی که یکی از سرشناس‌ترین کشتی گیران جهان است نه تنها در بین مردم کشورمان که در جهان هم معروف است و محبوبیتی جهانی پیدا کرده است. کاربران به حضور مردم عراق برای عکس گرفتن با حسن یزدانی واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «جوونای عراق شاید در جهان کشتی گیر بنامی نداشته باشن اما نشون دادن که کشتی گیرها رو می‌شناسن و به یزدانی علاقه دارن.» کاربر دیگری نوشت: «دم یزدانی گرم که این جوری با حوصله به ابراز احساسات جوونای عراق داره واکنش نشون میده.» کاربری هم نوشت: «یک قهرمان نه تنها توی کشور خودش که همه جای دنیا قهرمانه.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یکی مثل یزدانی که اقداماتش در حوزه فرهنگی مثال زدنی است و باعث کوری چشم ضهیونیست ها و آمریکایی ها شده و دردل جوان ها و اقشار ضعیف مردم جا باز کرده یکی هم مثل مهدوی کیا ..
قلی پور
Iran, Islamic Republic of
ورزش را مخلوط سیاست نکنید ....!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شما این را مقایسه کنید با مهدوی کیا...