جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

کم‌مصرف‌ترین مرسدس بنز

سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 785933
مرسدس بنز این ماشین را برای نمایش دستاوردهایش در زمینه خودروهای الکتریکی ساخته است. مهندسانی که روی این ماشین کار کرده‌اند می‌گویند مهم‌ترین عاملی که باعث کاهش مصرف الکتریسیته ماشین شده، کم کردن مقاومت ماشین در برابر باد است.
کم‌مصرف‌ترین مرسدس بنز
به گزارش جهان نيوز، مرسدس بنز در آستانه رونمایی از کانسپت جدید خود،‌ عکسی از این ماشین را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. این کانسپت که نامش "ویژن EQXX" است به گفته کارخانه کم‌مصرف‌ترین ماشین الکتریکی جهان است و با هر بار شارژ می‌تواند تا هزار کیلومتر حرکت کند.

مرسدس بنز این ماشین را برای نمایش دستاوردهایش در زمینه خودروهای الکتریکی ساخته و قرار است آن را در نمایشگاه لوازم الکتریکی در لاس‌وگاس رونمایی کند. این کارخانه می‌گوید براساس این کانسپت ماشینی ساخته نخواهد شد، اما فن‌آوری‌هایی که در این ماشین به کار رفته در مدل‌های بعدی بنز استفاده می‌شود.

مهندسانی که روی این ماشین کار کرده‌اند می‌گویند مهم‌ترین عاملی که باعث کاهش مصرف الکتریسیته ماشین شده، کم کردن مقاومت ماشین در برابر باد است.
مرجع : ایران جیب
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما هم پراید داریم.
بی مصرف ترین ماشین جهان. این که چیزی نیست.