کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تخفیف هتل های کیش، فلای تودی

28 آذر 1400 ساعت 10:36


جزیره‌ای را تصور کنید که پر است از مناظر دیدنی و خاص، طلوع و غروب آفتابش بی‌نظیر است، کشتی رها شده در آن قصه‎ای از پریان می‌گوید، قصه تاریخیش را موج‌های خلیج در گوش‌هایتان نجوا می‌کند و شما را به بودنی همیشگی در این جزیره، دعوت می‌کند؛ این یک قصه نیست بلکه توصیفی واقعی از جزیره کیش است! برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کیش به www.flytoday.ir مراجعه کنید.
 


اما سفر به کیش یک بخش مهم دارد و آن جاییست که آن را برای اقامت در طول سفر انتخاب می‌کنید. فضای هتل های کیش با بسیاری از شهرهای دیگر متفاوت است و اصل لذت سفر به کیش به هتل‌‌های آن است. در ادامه با ما همراه باشید زیرا می‌خواهیم تا درباره کیش و رزرو ارزان ترین هتل های این جزیره، برایتان بگوییم.

چرا به جزیره کیش سفر کنیم؟
کیش زیبا، جزیره‌ای در جنوب ایران و در همسایگی خلیج همیشه فارس است. آب و هوای کیش، گرم و مرطوب است اما مطلوب و خواستنی. جزایر مرجانی کیش با آب زلال و فیروزه‌ایش، حتی امکان بازدید از آبزیان حتی در عمق چند متری دریا را به هر بیننده‌ای می‌دهد.

کیش تنها جزیره خلیج فارس است که در آن قنات آب شیرین وجود دارد و اصلا به همین خاطر نام آن را کیش به معنای کانالی عمیق که محل خروج آب از قنات است؛ گذاشته‌اند. بهترین زمان سفر به کیش، پاییز و زمستان (تا اواسط بهار) است و ارزان‌ترین زمان برای سفر به آن از اواخر بهار تا آخر فصل تابستان است.

کیش به برخورد گرم مردمانش معروف است و مهمان‌نوازی، در جای جای این جزیره و حتی در هتل‌هایش دلتان را به حضور در آن گرم می‌کند؛ همین بزرگ‌ترین دلیل خرید بلیط کیش و سفر به این جزیره است.

کیش از ابتدا خاص بوده و موقعیتی استراتژیک در دوره‌های مختلف تاریخی داشته است. اما حالا و به لطف پیشرفت و تکنولوژی، نه تنها کیش یکی از نقاط اتصال ایران به جهان است بلکه به عنوان یک مرکز گردشگری و تجاری، از شهرت و محبوبیت جهانی برخوردار شده است.

در سفر به کیش حتما از دره پرتغالی‌ها، دنیای زیر زمینی پایاب، قلعه جنی، موزه خلیج فارس، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر حریره، خانه اعیانی کیش، خانه مردم شناسی، آب انبار دوقلو، درخت سبز کیش و روستای تاریخی باغو دیدن کنید و به باغ پرندگان، پارک دلفین، اسکله تفریحی، جزیره هندورابی، مجموعه مارینا، آکواریوم کیش، قلعه وحشت، مرکز فلای دامون، کارتینگ کیش، بولینگ مریم و شهربازی هایلند، سر بزنید.


در کدام یک از هتل های کیش اقامت کنیم؟
پاسخ این سوال از این جهت که کیش پر است از هتل‌های زیبا و تمیز، سخت است اما با این حال، برخی از این هتل‌ها توانسته‌اند در رقابتی تنگاتنگ، گوی رقابت را از دیگر اقامتگاه‌ها بربایند.

هتل میراژ کیش، هتل پانوراما کیش، هتل ترنج کیش، هتل ویدا کیش، هتل آرامیس پالاس، هتل لیلیوم، هتل پارمیدا، هتل فلامینگو کیش، هتل آریان کیش، هل شایان و هتل آرامیس از جمله معروف‌ترین و البته محبوبترین هتل های کیش هستند.

اگر هم که قصد دارید با هزینه‌ای مدیریت شده به کیش سفر کنید؛ رزرو هتل ققنوس کیش، هتل خاتم کیش، هتل ریان قائم کیش، هتل ارم کیش، هتل تعطیلات کیش، هتل پارس نیک کیش، هتل آبادگران کیش، هتل جام جم کیش، هتل گامبرون کیش، هتل سیمرغ کیش، هتل گراند کیش و هتل آرامیس کیش را به عنوان ارزان ترین هتل های کیش به شما توصیه می‌کنیم.

گواه این ادعا، میزان استقبال کاربران از رزرو هتل های کیش از فلای تودی و بررسی تجربیات آنها در زمینه اقامت آنها در این هتل‌ها است.

اگر دوست دارید تا در تمیزترین هتل های کیش در زمان سفر به این شهر اقامت کنید؛ هتل هلیا، هتل مارینا کیش، هتل پارمیس کیش، هتل داریوش کیش از نظر مسافران توصیه شده‌ترین انتخاب‌ها در این زمینه برای مسافران هستند.

برای اقامت در دل تاریخ کیش هم می‌توانید خانه مردم شناسی بومیان کیش را برای رزرو هتل کیش در نظر بگیرید.


چطور از تخفیف هتل های کیش با خبر شویم؟
تخفیف هتل های کیش معمولا یا فصلی هستند یا در اوقات خاصی از سال بر روی قیمت رزرو هتل های کیش اعمال می‌شوند. البته می‌توانید با رزرو هتل کیش از فلای تودی در تمامی روزهای سال، از تخفیف فلای تودی نسبت به بُرد هتل‌ها نیز برخوردار شوید.

در واقع به خاطر همین است که، معمولا رزرو هتل از فلای تودی ارزان تر از رزرو اتاق از طریق هتل یا دیگر سایت‌های است.

رزرو هتل کیش از فلای تودی
همانطور که می‌دانید؛ برای رزرو هتل کیش از طریق فلای تودی، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست؛ می‌توانید یکی از هتل‌های نزدیک ساحل را انتخاب کنید و یا در نزدیکی مراکز خرید یا جاذبه‌های دیگر جزیره اقامت داشته باشید.

از مجتمع‌های اقامتی گرفته تا هتل‌های لوکس و پنج ستاره را می‌توانید در کیش رزرو کنید. برخی از هتل‌های این جزیره دارای امکانات ویژه‌ای همچون ساحل اختصاصی، کلوپ تفریحات اختصاصی و ... نیز هستند و یا پیشنهادهای ویژه‌ای مانند گشت رایگان جزیره و تخفیف‌های چشمگیر برای استفاده از تفریحات کیش را ارائه می‌دهند.

برای رزرو هتل کیش از فلای تودی هم کار سختی در پیش ندارید. برای رزرو آنلاین هتل در کیش فقط لازم است چند کلیک ساده انجام دهید. به منوی هتل در فلای تودی بروید و هتل داخلی را انتخاب کنید. نام کیش را به عنوان مقصد وارد کنید و اگر رزرو هتلی خاصی مد نظرتان است، آن را در بخش مربوط به نام هتل بنویسید.

پس از مشخص کردن تاریخ اقامتتان در هتل، تعداد نفرات و تعداد اتاق‌های مورد نیاز، روی کلید جستجو بزنید و منتظر بمانید. پس از چند ثانیه فهرستی از هتل‌های قابل رزرو در تاریخ مورد نظرتان نشان داده می‌شود. بر اساس بودجه و سلیقه خود، هتل‌تان را انتخاب کنید.

خاطرتان باشد که تمامی این هتل ها، به صورت سیستمی از ارزان ترین هتل های کیش تا به گران‌ترین به شما نمایش داده می‌شوند. همچنین پس از پرداخت هزینه رزرو با کارت‌های عضو شتاب، واچر هتل به شما به صورت آنی از طرف فلای تودی صادر خواهد شد.

سفری خوب و خوش به کیش را برای شما آرزومندیم.


کد مطلب: 785709

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/785709/تخفیف-هتل-های-کیش-فلای-تودی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com