پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

معرفی دانشنامه جامع سوله سازی

جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 785493
معرفی دانشنامه جامع سوله سازی
از آنجا که ایران یک کشور در حال توسعه می باشد، رشد شهرک های صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از ارکان اصلی شهرک های صنعتی سوله ها هستند.

آشنایی با انواع سوله، نحوه اجرا و پیاده سازی، شناخت تولید کنندگان لوازم سوله و اطلاع از موارد فنی می تواند به افزایش آگاهی صنعت گران و متعاقبا صرف بهینه هزینه ها کمک شایانی نماید.

در این مطلب قصد داریم تا با معرفی یک دانشنامه تخصصی سوله سازی و همچنین کارخانه تولید کننده پرلین، آبرو و ورق های کرکره که کاربرد زیادی در این صنعت دارند، سهم کوچکی در ارتقا آگاهی مخاطبین خود داشته باشیم.

دانشنامه سوله سازی شاهین فلز سپاهان
در ادامه برخی عناوین مطالب آموزشی که در دانشنامه سوله شرکت شاهین فلز سپاهان تولید کننده آهن آلات سوله سازی، منتشر شده را مشاهده می کنید:
  • سوله چیست + انواع سوله و کاربرد آن
    سوله تیر ورقی چیست + اصلی ترین اجزای سوله تیرورقی
    سوله خرپایی (سبک) + مشخصات، معایب و مزایای سوله خرپایی
    معرفی اجزای تشکیل دهنده سوله به طور کامل
    آهن آلات مورد استفاده در سوله سازی
    چگونه هزینه تمام شده ساخت سوله را کاهش دهیم
    هزینه ساخت سوله به چه عواملی بستگی دارد
    پرلین یا لاپه و انواع آن در سوله
    ارتفاع سوله چگونه محاسبه می شود
    صفر تا صد ساخت سوله
    ضوابط و استانداردهای ساخت انواع سوله
    اطلاعات کامل درباره دهانه سوله
    همه چیز در مورد ساندویچ پانل ها

و عناوین دیگری که به مرور در این دانشنامه منتشر خواهد شد. کلیه مطالب منتشر شده در این بخش از سایت شرکت شاهین فلز سپاهان، بر اساس تجربه اجرایی مجموعه می باشد.

آشنایی با شاهین فلز سپاهان
شرکت دانش بنیان شاهین فلز سپاهان (تولیدی بازرگانی) از تولید کنندگان به نام پروفیل (قوطی) در کشور بوده که کلیه مقاطع فولادی مورد استفاده در صنعت سوله سازی را تولید و در بازار محصولات فولادی ایران عرضه می کند.
 

کارخانه این واحد صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ اصفهان واقع شده است. برخی از خدمات و محصولات شاهین فلز سپاهان را در ادامه مشاهده می کنید:

خدمات کارخانه
  • نواربری (رشته بری) یا برش رول به رول ورق آهن تا عرض 2 متر
    تنها خط لارج پارت پوشش ضد خوردگی فلزات و آهن در ایران و خاورمیانه که علاوه بر محافظت از پیچ و مهره و قطعات کوچک در برابر خوردگی، محصولات فولادی مورد استفاده در سوله سازی (پروفیل زد یا پرلین و پروفیل آبرو) را نیز در برابر رطوبت، خوردگی، زنگ زدگی و حرارت (توسط پوشش ضد خوردگی زینک فلیک) مقاوم می سازد.

    آزمایشگاه تست سالت اسپری که شرکت شاهین فلز سپاهان در راستای حمایت از تولید کنندگان محصولاتی که از آهن و چدن در تولیدات خود استفاده می کنند و نیاز به آزمودن مقاومت محصولات خود در برابر خوردگی را دارند، خدمات این آزمایشگاه را به صنعت گران ارائه می کند.

محصولات شاهین فلز سپاهان

  • پروفیل زد (پرلین Z)
    پروفیل آبرو
    ورق کرکره
    سی پرلین یا پروفیل C
و چندین مقطع فولادی دیگر که موارد مذکور در ساخت انواع سوله کاربرد دارد.

تنها تولید کننده پروفیل زد 32

اگر دستی در سوله سازی داشته باشید، بخوبی می دانید که پروفیل "زد" هایی که در بازار موجود می باشد، نهایتا تا ارتفاع 28 و ضخامت 3 است.

شاهین فلز سپاهان تنها تولید کننده پروفیل زد می باشد که توانسته این مقطع فولادی را تا ارتفاع 32 و ضخامت 6 تولید کند که از مزایای استفاده آن در صنعت سوله سازی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • افزایش فاصله بین ستون ها از 6 به 12 متر
    جانمایی بهتر دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید
    جابجایی آسان تر خطوط تولید بین سالن های سوله
    در اختیار داشتن فضایی بهینه تر
در صورتی که قصد ارتباط با دفتر فروش کارخانه شاهین فلز سپاهان را برای اطلاع از محصولات و خدمات و استعلام قیمت مقاطع فولادی مورد استفاده در سوله سازی دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر، با کارشناسان این شرکت در تماس باشید:

سایت شرکت : https://shahinfelezsepahan.com/

اینستاگرام : https://instagram.com/shahinfelezsepahan

تلفن دفتر فروش کارخانه : 03145273010 الی 14
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *