کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جایگاه طارمی در ترکیب اصلی پورتو به خطر افتاد؟

فارس , 25 آذر 1400 ساعت 14:29

شب گذشته در دیدار پورتو، مهاجم دیگر این تیم نمایش خوبی داشت و این موضوع برای ستاره کشورمان اصلا خوب نیست.


به گزارش جهان نیوز، شب گذشته در جام اتحادیه فوتبال پرتغال، تیم پورتو مقابل ریوآوه به برتری یک بر صفر رسید و بدون حضور طارمی توانست به گل دست یابد. در این مسابقه کونسیسائو از ترکیب دوم خود استفاده کرد و بازیکنان اصلی خود را حتی به این مسابقه دعوت نکرد.

روز گذشته آبولا در گزارشی عنوان کرد که این بازی به درد طارمی خواهد خورد زیرا در این بازی‌های کم اهمیت شاید بتواند گلزنی کند و به مسیر درخشش خود بازگردد ولی این اتفاق رخ نیفتاد و ستاره کشورمان در این بازی غایب بود.



طارمی در 9 بازی اخیر نتوانسته گلزنی کند و جایگاه خود را در ترکیب اصلی نیز از دست داده است. او در بازی پورتو مقابل براگا برای اولین بار درفصل در ترکیب اصلی قرار نگرفت و از دقیقه 66 وارد مسابقه شد که در آنجا نیز نتوانست اثرگذار در گلزنی تیمش باشد.

البته یک موضوعی در رسانه‌های پرتغال مطرح شده که طارمی با اینکه گلزنی نمی‌کند ولی در فاز تهاجمی و اندیشه کونسیسائو موثر است. 2 هفته گذشته روزنامه اوجوگو یک گزارشی در خصوص تاثیر طارمی در فاز تهاجمی منتشر کرد و مدعی شد که اگر ستاره کشورمان گلزنی نمی‌کند اما در خط تهاجمی اثرگذار است و نباید همه چیز در آمار دید.

طارمی مقابل اتلتیکومادرید موقعیت‌های خوبی را از دست داد

با این حال، تحلیل بالا برای زمانی بود که طارمی همیشه در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و اتفاق بازی مقابل براگا رخ نداده بود. اکنون این نگرانی وجود دارد که طارمی با اینکه در فاز تهاجمی تاثیر گذار است ولی در رقابت با دیگر مهاجمان پورتو در ترکیب 11 نفره تیم قرار نگیرد.

در همین خصوص، امروز روزنامه اوجوگو مقاله‌ای دیگر نوشت و از «تونی مارتینز» تمجید کرد. این بازیکن که مدت‌هاست ترکیب اصلی پورتو را از دست داده، شب گذشته در دیدار مقابل ریوآوه نمایش خیلی خوبی داشت و توانست اذهان را به سمت خود متمرکز کند. این رسانه نوشت که موقعیت‌های خوبی توسط این مهاجم اسپانیایی شکل گرفت و او در بازی مقابل ریوآوه با اینکه گل نزد ولی تاثیرگذار ظاهر شد.

تونی مارتینز در دیدار مقابل اتلتیکو جانشین طارمی شد ولی نتوانست باعث گلزنی پورتو شود

بازی بعدی پورتو یکشنبه برگزار خواهد شد و این تیم باید به مصاف ویزلا برود. شاگردان کونسیسائو که در صدر رقابت سختی با تیم اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا دارند موظف هستند در هر بازی 3 امتیاز را کسب کنند و الا این صدرنشینی برای آنها به پایان خواهد رسید. باید دید در آن مسابقه آیا طارمی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد یا مثل بازی گذشته از وسط بازی وارد مسابقه خواهد شد.


کد مطلب: 785464

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/785464/جایگاه-طارمی-ترکیب-اصلی-پورتو-خطر-افتاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com