پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴

دونالد ترامپ: محمود عباس برای من مانند یک پدر بود

يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 785041
دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای اظهار داشت که رئیس فلسطین برای او مانند‌ یک پدر بود و نتانیاهو مانعی برای صلح با فلسطین بود.
ترامپ: محمود عباس برای من مثل پدر بود
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا فاش کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، مانع بزرگی بر سر راه او برای دستیابی به صلح بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها بوده است.

وب‌سایت عبری «والا» گزارش داد که باراک راوید، روزنامه‌نگار صهیونیستی نویسنده کتاب «صلح ترامپ: توافقنامه آبراهام و انقلاب در خاورمیانه» ادعا کرد که ترامپ همواره به نتانیاهو حمله می‌کرد و او را مورد انتقادات شدیدی قرار می‌داد.

ترامپ در مصاحبه خود گفته بود: «فکر نمی‌کنم نتانیاهو هرگز خواستار صلح با فلسطینی‌ها باشد. من از همان اوایل دوران ریاست جمهوری خود متوجه شده بودم که نتانیاهو مانع بزرگتری برای دستیابی به صلح با محمود عباس، رئیس فلسطین است.»

رئیس جمهور سابق آمریکا درباره رابطه خود با محمود عباس گفت: «به نظر من او فوق العاده بود، او برای من مثل یک پدر بود، فکر می‌کنم بیشتر از نتانیاهو می‌خواست به صلح برسد و معامله قرن را امضا کند.»

ترامپ در مصاحبه‌ای با راوید در ماه آوریل گفته بود یکی از دلایلی که او نتوانست به معامله قرن بین صهیونیست‌ها و فلسطین دست یابد، این است که نتانیاهو هرگز نمی‌خواست با فلسطینی‌ها صلح کند. ترامپ هم همانند اوباما و کلینتون، معتقد است که نتانیاهو درباره حل اختلافات بین صهیونیست‌ها و فلسطینیان‌ها جدی نیست.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردک توهم ۲۰ سالگی داره
United States
ترامپ قاتل سردار دلها
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
جناب محمود عباس پدری را در حق نتانیاهو ،اسحق رابین ، موشه دایان نفتالی بنت و همه ی قصابان سفاک اسرائیلی تمام کرده است ...ایشان پدر معنوی صهیونیست است .
خداوند اورا با دوستانش محشور بفرماید .
شجاع
Iran, Islamic Republic of
محمود عباس از نتانیاهو صهیونیست تر واقعی است