پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

قول رئیس‌جمهور برای رفع محدودیت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن

شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 784874
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در جلسه‌ای با رئیس‌جمهور مسئله محدودیت ثبت‌نام مسکن برای ۴۰۰ شهر را مطرح کردم و آیت‌الله رئیسی هم قول داد در اسرع وقت مسئله را حل کند.
قول رئیس‌جمهور برای ثبت‌نام نهضت ملی مسکن
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علیرضا سلیمی درباره طرح نهضت ملی مسکن و روند ثبت‌نام برای این طرح اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر امکان ثبت‌نام به طور عملی برای شهر حوزه انتخابیه بنده (دلیجان و محلات) مهیا نشده و متقاضیان واجد شرایط حاضر در محلات و دلیجان باید در شهر جدید امیرکبیر که بیش از ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد، ثبت نام کنند.

*رئیس جمهور قول داد امکان ثبت نام برای همه شهرهای کشور مهیا شود
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن برای مردم در ۴۰۰ شهر وجود ندارد، گفت: باز نشدن شهرها برای ثبت نام مسکن سبب شده تا مردم در بسیاری از مناطق نسبت به ثبت نام در نهضت ملی مسکن اقدام نکنند و برخی شهرهای محروم از وعده مسکنی سید محرومان بی‌نصیب بمانند.

وی اظهار کرد: موضوع باز شدن همه شهرهای کشور برای ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن را به رئیس جمهور اطلاع دادم، در جلسه‌ای با آیت‌الله رئیسی مسئله محدودیت ثبت‌نام مسکن برای ۴۰۰ شهر را مطرح کردم و ایشان هم قول دادند در اسرع وقت مسئله را حل کنند.

*مسکن مهمترین مطالبه مردم است
سلیمی ضمن تاکید بر اینکه مسکن مهمترین دغدغه مردم است، گفت: زمانی که به حوزه انتخابیه سر می‌زنیم، عمده مطالبات مردم حل موضوع مسکن است زیرا معیشت مردم زیر فشار هزینه تامین سرپناه له شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس در بیان اینکه اجاره‌ها سر به فلک کشیده و مردم واقعا از سوی تامین مسکن تحت فشار هستند، گفت: تاکنون‌ در ۲ جلسه با وزیر راه و شهرسازی مسئله تامین مسکن را گوشزد کردم و امیدواریم با هماهنگی امکان ثبت نام در همه شهره باز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین توکلی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا و با سلام تکلیف مسکن مهر باقیمونده از زمان احمدی نژاد چی میشه؟ هیچ خبری درباره اونا نمیشنویم
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه عزیزان زحمتکش عرصه ساخت و ساز نهضت ملی مسکن: شهرک اکباتان تهران را یک مهندس ایرانی با آن کیفیت مثال زدنی با مقاومت 9 ریشتری در برابر زلزله ساخته است.