جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تویوتا لندکروزری که جذاب‌تر شده +عکس

شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 784866
وقتی شما با پروژه تیونینگ لندکروزر روبرو شوید حتماً انتظار محصولی جذاب‌تر و تواناتر را خواهید داشت و به نظر می‌رسد کمپانی آرکتیک تراکس نیز با همین ذهنیت دست روی شاسی‌بلند تویوتا گذاشته است.
تویوتا لندکروزری که جذاب‌تر شده +عکس
به گزارش جهان نيوز، وقتی بحث خودروهایی با توانایی بالا در آفرود باشد تنها برخی خودروها خواهند توانست عملکردی در حد و اندازه تویوتا لندکروزر داشته باشند. فرقی نمی‌کند که مدل انتخابی از نسل سری ۴۰ باشد یا سری ۷۰ یا حتی نسل جدید سری ۳۰۰ چراکه این شاسی‌بلند از توانایی‌های بسیار خوبی در خارج از جاده برخوردار است. به همین خاطر وقتی شما با پروژه تیونینگ لندکروزر روبرو شوید حتماً انتظار محصولی جذاب‌تر و تواناتر را خواهید داشت و به نظر می‌رسد کمپانی آرکتیک تراکس نیز با همین ذهنیت دست روی شاسی‌بلند تویوتا گذاشته است.

نتیجه نهایی معرفی لندکروزری بوده که به نظر می‌رسد در برف، جنگل یا صحرا توقف‌ناپذیر باشد. درست همانند محصولات قبلی آرکتیک تراکس، سری ۳۰۰ هم از بهبودهای قابل‌توجهی در ساختار خود بهره‌مند شده تا در زمینه آفرود حرف اول را بزند.
 


به خاطر بازنگری قابل‌توجه در سیستم تعلیق، آرکتیک تراکس نیازمند تغییر ژئومتری چرخ های جلو و عقب بوده است. تقویت بیشتری نیز در اجزای سیستم تعلیق صورت گرفته تا هماهنگی بهتری با شرایط سخت جاده و مسیرهای پیش رو وجود داشته باشد. دامپرها و فنرهای کاراتر هم بخشی از این پروژه بوده و به این موارد باید افزایش فاصله بین چرخ های روبرویی را اضافه کرد تا لندکروزر عملکرد بهتری داشته باشد. آرکتیک تراکس همچنین سیستم تعلیق تطبیقی را برای محصول تویوتا در نظر گرفته است.
 

تمامی این تغییرات به معنی حداقل ارتفاع ۲۶۰ میلی‌متری لندکروزر از زمین در نسخه دیزلی است. در صورتی که نسخه بنزینی را انتخاب کنید ارتفاع این خودرو از سطح زمین به ۲۷۰ میلی‌متر خواهد رسید. برای یادآوری باید دانست نسخه استاندارد لندکروزر دیزلی و بنزینی ارتفاع ۲۲۰ و ۲۳۰ میلی‌متری از سطح زمین دارد. همچنین از پوشش ضد خوردگی بیشتر در شاسی این خودرو استفاده شده است.


با دیدن این تغییرات در لندکروزر مشتاقیم ببینیم آیا آرکتیک تراکس دست روی لکسوس LX600 جدید نیز خواهد گذاشت یا خیر. این شرکت قبلاً اقدام به ارتقای LX570 کرده و بنابراین احتمال این کار نیز وجود دارد.
مرجع : پدال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *