جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۶

امیرعبداللهیان: همه ما در وین هستیم تا به یک توافق خوب برسیم/ طرف‌های غربی بدانند امروز وقت عمل است

جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 784760
وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به اینکه هدف مذاکرات وین دستیابی به یک توافق خوب است، اعلام کرد طرف های غربی باید بدانند در هشت سال گذشته به اندازه کافی حرف زده شده و وعده بی عمل داده‌اند، اما امروز وقت عمل است.
امیرعبداللهیان: غربی‌ها بدانند امروز وقت عمل است
به گزارش جهان نيوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پنج‌شنبه شب در پیامی اینستاگرامی در خصوص مذاکرات وین، طرف‌های غربی را به عمل به وعده‌های گذشته خود فراخواند.

امیرعبداللهیان در اینستاگرام نوشت: ما همه در وین هستیم که مذاکره کنیم تا به یک توافق خوب برسیم. طرف های غربی باید بدانند در هشت سال گذشته به اندازه کافی حرف زده شده و وعده بی عمل داده اند، اما امروز وقت عمل است و ما برای رسیدن به توافقی جدی و خوب تلاش می‌کنیم.

وی در ادامه درباره ابراز نگرانی مکرر طرف‌های غربی از پیشرفت سریع برنامه هسته‌ای ایران تصریح کرد: برنامه هسته‌ای ایران کاملا صلح آمیز است، اما رفع نگرانی هسته‌ای ادعایی طرف‌های غربی با رفع کامل تحریم های برجامی ارتباط مستقیم دارد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان این پیام اینستاگرامی خاطرنشان کرد: هر چند تردید داریم که آیا طرف غربی اصولا آماده رفع تحریم ها است یا اینکه صرفا به دنبال رفع یکطرفه نگرانی های خود است، اما اگر طرف غربی مذاکرات با حسن نیت، ابتکار عمل و ایده های سازنده در ادامه مذاکرات حضور یابد، یقینا شاهد پیشرفت سریع مذاکرات خواهیم‌ بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر جا آمریکا با تمام توان جلو آمده از مقاومت شکست خورده است
Iran, Islamic Republic of
مشکلات مردم و کشور و منطقه و جهان از طریق مذاکرات وین حل نخواند شد و حل نمی شود .
Iran, Islamic Republic of
عملکرد و رفتار آمریکایی ها جنایتکار از ابتدا در مذاکر، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و... دوگانه و بوده است....
Iran, Islamic Republic of
حضور ایران در مذاکرات وین 100 درصد غلط و اشتباه بوده است..
بعد از حمله به ایران باید منتظر شلیک هزار موشک به اسرائیل باشید!
Iran, Islamic Republic of
بعد از حمله به ایران باید منتظر شلیک هزار موشک به اسرائیل باشید!
عحب
Iran, Islamic Republic of
.....