پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

میرتاج‌الدینی: عدالت‌محوری و افزایش بهره‌وری مهمترین اولویت بودجه ۱۴۰۱ خواهد بود/ حذف تدریجی ارز ترجیحی نهاده‌های دامی

پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 784731
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به جزئیات نشست روز گذشته این کمیسیون با مسعود میرکاظمی گفت: به گفته رئیس سازمان برنامه، به‌جز دارو و گندم دیگر کالاهایی که مشمول دریافت ارز ترجیحی می‌شدند به مرور از دریافت ارز ۴۲۰۰ حذف خواهند شد.
حذف تدریجی ارز ترجیحی نهاده‌های دامی
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام میرتاج الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون متبوعش با مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آقای میرکاظمی در این جلسه توضیحاتی درباره ویژگی‌های بودجه 1401 بیان کرد. 

وی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد که این سازمان نهایت تلاش خود را کرده است تا بودجه سال آتی را در سقف دوم بودجه سال 1400 هماهنگ ببندند و در همین راستا نیز مهمترین رویکرد بودجه سال 1401 را تمرکز زدایی، عدالت محوری و افزایش بهره‌وری عنوان کرد. 

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه میرکاظمی تاکید کرد که نهایت تلاش سازمان متبوعش، عملیاتی بستن بودجه 1401 بوده، خاطرنشان کرد: همچنین آقای میرکاظمی درباره کاهش ردیف‌های بودجه گفت که در بودجه 1401 با متمرکز کردن ردیف‌های بودجه فرعی در ردیف‌های اصلی به شکل قابل توجهی از تعدد ردیف‌های بودجه‌ای کاسته شده است. 

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه همچنین درباره حدف ارز 4200 تخصیصی به کالاهای اساسی در بودجه 1401 گفت: به گفته آقای میرکاظمی، به جز دارو و گندم دیگر کالاهایی که در سالهای اخیر مشمول دریافت ارز ترجیحی می‌شدند از جمله نهاده‌های دامی به مرور از دریافت ارز 4200 حذف خواهند شد.
برچسب ها: ارز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


!!
Iran, Islamic Republic of
و نابودی کامل دامداری و مرغداری !!