شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مسی از پله عبور کرد و به رونالدو رسید +عکس

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 784589
لیونل مسی ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن با گلزنی مقابل کلوب بروژ از رکورد گلزنی پله برزیلی عبور کرد.
مسی از پله عبور کرد و به رونالدو رسید +عکس
به گزارش جهان نيوز، لیونل مسی ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن در شب پیروزی پر گل تیمش در مصاف با کلوب بروژ در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد ۲ گل به ثمر برساند و در یک شب به ۲ رکورد بزرگ در دنیای فوتبال برسد.

با گلزنی لیونل مسی ۳۴ ساله برابر کلوب بروژ بلژیک تعداد تیم‌هایی که این بازیکن برابر آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده است به عدد ۳۸ رسید و با رکورد کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد برابری کرد.

همچنین این ستاره آرژانتینی با ۲ گلی که در مسابقه تیم خود در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند به رکورد ۷۵۸ گل در تاریخ فوتبال رسید و توانست از رکورد ۷۵۷ گل اسطوره فوتبال جهان برزیل عبور کند و رتبه سوم برترین گلزن تاریخ فوتبال جهان را به نام خود کند.

کریستیانو رونالدو با ۸۰۱ گل پس از جوزپ بیکان، ستاره فقید اهل چکسلواکی (۸۰۵ گل) در رده دوم قرار دارد و لیونل مسی نیز با عبور از پله و با ۷۵۸ گل اکنون سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال است.


مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *