کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت تمکین فولاد آسانبر یکی از مطرح ترین شرکتهای فعال در زمینهی فروش، نصب، سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی در ایران

17 آذر 1400 ساعت 10:01

احتمالا تا به حال به اصطلاح سرویس و نگهداری از آسانسور برخورد کرده اید. همان طور که ماشین شما به تعویض روغن و مواردی از این دست احتیاج دارد وسایلی مانند آسانسور و پله برقی نیز به سرویس و نگهداری دوره‌ای نیاز دارند.


احتمالا تا به حال به اصطلاح سرویس و نگهداری از آسانسور برخورد کرده اید. همان طور که ماشین شما به تعویض روغن و مواردی از این دست احتیاج دارد وسایلی مانند آسانسور و پله برقی نیز به سرویس و نگهداری دوره‌ای نیاز دارند. به طور کلی می‌توان گفت با سرویس و نگهداری دوره‌ای آسانسور از عملکرد آن مطمئن می‌شوید و ایرادات احتمالی آن را متوجه و موارد لازم برای ایمنی و عملکرد بهتر را فراهم می‌کنید.
همان طور که گفته شد این کار مانند تعویض روغن ماشین ضروری است و نباید آن را کاری اضافه در نظر بگیرید و به محض نصب آسانسور، دیگر به فکر سرویس دوره‌ای آن باشید.
ضرورت سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی
سرویس و نگهداری از آسانسور به صورت دوره‌ای و منظم و در فواصل کوتاه باعث می‌شود اگر خرابی در آن وجود داشته باشد به موقع متوجه شوید و با برطرف کردن آن از هزینه‌های بیشتر جلوگیری کنید. بسیاری از مواردی که باید در سرویس و نگهداری آسانسور رعایت شود تخصصی هستند و افراد عادی نمی‌توانند از پس آن برآیند بنابراین باید برای انجام این کار به متخصصان اعتماد کنید.
کاقی است بدانید ایرادی کوچک در سیستم ایمنی آسانسور می‌تواند به سقوط آن منجر شود و جان مسافرین را به خطر بیاندازد و یا گیرکردن آسانسور بین طبقات دلهره ایجاد کند. همین کاقی است که بعد از خرید آسانسور، سرویس ونگهداری از آسانسور را ضروری بدانید.
اعتماد به شرکت با سابقه آسانسور و پله برقی
برای این کار باید به شرکتی اعتماد کنید که پیش از این ثابت کرده در انجام سرویس و نگهداری پله برقی و آسانسور توانمند است. اعتماد صدها شرکت و فرد به تمکین فولاد آسانبر نشان می‌دهد که این شرکت اعتبار لازم برای خدمات دهی به شما را داراست و می‌توانید با خیال راحت سرویس و نگهداری آسانسور را به آن بسپارید.
. تمکین فولاد آسانبر چند دهه است که در این حوزه فعالیت می‌کند و نماینده انحصاری بسیاری از شرکت‌های جهانی است و تاکنون توانسته پروژه‌های مختلفی را در ایران اجرا کند که از جمله آن می‌توان به آسانسور فوق سریع برج میلاد اشاره کرد. بنابراین خرید آسانسور را هم با خیال راحت از این شرکت انجام دهید.
 

 
خرید پله برقی ایمن و مطمئن
همه موارد گفته شده در مورد ایمنی آسانسور در مورد پله برقی نیز صدق می‌کند. سرویس و نگهداری پله برقی به دلیل استفاده زیاد از آن اهمیت زیادی دارد. معمولا پله برقی در مکانی نصب می‌شود که تردد زیادی وجود دارد به همین خاطر نباید از این مساله غافل شد چرا که می‌تواند باعث خسارات زیادتر و هزینه‌های بیشتر تعمیرات شود. تمکین فولاد آسانبر علاوه بر این که می‌تواند در خرید پله برقی به شما کمک کند بعد از فروش نیز در کنار شماست و می‌توانید بر روی خدمات آن برای تعمیرات و سرویس و نگهداری پله برقی حساب کنید. این شرکت سابقه زیادی در خدمات و نیز فروش دارد بنابراین خرید پله برقی خود را با خیال راحت از این شرکت انجام دهید.
از بارزترین پروژه های این شرکت پله برفی های خطوط مترو تهران می باشد. پله برقی می‌تواند در چند گام و به سادگی جایگزین پله‌های قدیمی شود بنابراین برای مشاوره سری به وب سایت این شرکت بزنید.
 

خرید رمپ و پیاده رو متحرک
رمپ و پیاده رو متحرک از جمله لوازم و وسایل دیگری است که می‌تونید طراحی و پیاده‌سازی آن را به شرکت تمکین فولاد آسانبر بسپارید. نحوه اندازه گیری‌های مختلف مرتبط با رمپ و نیز پیاده رو متحرک از جمله تخصص‌های این شرکت است و طولانی‌ترین پیاده رو متحرک ایران در فرودگاه امام نیز از تجارب این شرکت می باشد.تمکین فولاد آسانبر با کادر فنی و متخصص خود توانسته چندین دهه به چند صد شرکت و فرد مختلف خدمت ارائه کند و تقدیرنامه‌های مختلفی دریافت کند. بنابراین برای خرید موارد گفته شده به علاوه جرثقيل سقفي، سيم بكسل، روغن سيم بكسل و آسانسور برند به آن  اعتماد کنید.


کد مطلب: 784584

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/784584/شرکت-تمکین-فولاد-آسانبر-یکی-مطرح-ترین-شرکتهای-فعال-زمینهی-فروش-نصب-سرویس-نگهداری-آسانسور-پله-برقی-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com