پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

وزارت اطلاعات حساب ۷۰۰ فعال غیرمجاز بازار ارز را مسدود کرد

سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 784532
مدیر کل مبارزه با قاچاق معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات گفت: حساب‌های بانکی بیش از ۷۰۰نفر از فعالان غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شد.
وزارت اطلاعات حساب ۷۰۰ فعال غیرمجاز بازار ارز را مسدود کرد
به گزارش جهان نيوز؛ مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه‎ الشریف)، با همکاری بانک مرکزی همه حساب‌های بانکی بیش از 700 نفر از فعالان غیر مجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود گردید.

وی با بیان اینکه اسامی این دلالان ارزی جهت تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: گردش برخی از حساب‌های مسدود شده در 9 ماهه سالجاری بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان می‌باشد.

این مقام مسئول در معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه پایش، شناسایی و ردیابی مالی حساب‌های بانکی مشکوک فعالان ارزی به صورت مستمر در حال انجام است، گفت: طی روز‌های آتی نیز اقدامات لازم جهت اخذ حکم قضایی برای مسدودسازی حساب‌های بانکی تعداد دیگری از فعالان غیر مجاز ارزی در دست انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا بخدا کار درست همینه ترس بندازید تو جونشون تا خون مردم رو تو شیشه نکنن
Iran, Islamic Republic of
مثبت دادم ولی باید مالشون مثل قاچاق مصادره بشه