پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

مدرس خیابانی از سیستان و بلوچستان می‌رود؟

سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 784475
مدرس خیابانی از سیستان و بلوچستان می‌رود؟
به گزارش جهان نيوز، ملاشاهی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در بخشی از نشست اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با سخنگوی دولت گفت: استان سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت ژئوپلتیک و عقب ماندگی‌هایی که دارد باید مورد توجه قرار گیرد و این در حالی است که بعد از انتصاب استاندار جدید هنوز به مردم احساس تازه‌ای دست نداده و این به دلیل انتصاباتی است که از سوی استاندار صورت می‌گیرد و مردم به این انتصابات نگاه خوش بینانه‌ای ندارند، چون این افراد خود عامل وضع موجود هستند و در دولت قبل مسئولیت داشته اند.

وی افزود: به نظر می‌رسد قرار نیست اتفاق جدیدی در استان سیستان و بلوچستان بیفتد البته استاندار نیز گفته است که من خیلی در این استان نمی‌مانم با این وجود بنده فکر می‌کنم که او برای کارآموزی آمده است.

ملاشاهی گفت: استاندار سیستان و بلوچستان اصلاح طلب‌ترین گزینه موجود است و ما انتظار نداشتیم که چنین شخصی استاندار سیستان شود به هر روی مشکل استان ما پول نیست، چون فرصت‌ها در این استان زیاد است مثلا ما به دریای آزاد وصل هستیم و در همسایگی دو کشور قرار داریم مشکل ما فساد و ناکارآمدی مدیریت‌ها است.

بیشتر بخوانید:
آقای رئیسی! چرا مدرس خیابانی؟
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند
Iran, Islamic Republic of
.....