کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس‌جمهور به‌خاطر دیدار با خانواده بیماران جلسه دولت را ترک کرد

15 آذر 1400 ساعت 15:34

وقتی خانواده بیماران برای پیگیری مشکلشان به نهاد ریاست جمهوری آمدند، آیت الله رئیسی با اینکه در جلسه بود ولی دیدار با آن‌ها را در اولویت قرار داد و جلسه را ترک کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در نشست خبری‌ که صبح امروز (دوشنبه 15 آذر) درباره عملکرد معاونت پارلمانی ریاست جمهوری برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، گفت: جلسات مستمر نمایندگان با رئیس جمهور می تواند به دولت برای حل مشکلات کشور و مردم کمک کند. البته با توجه به مشکلات کشور شاید امکان تحقق همه مطالبات نمایندگان برای حل مشکلات نباشد ولی می توان اولویت ها را مشخص کرد.

وی افزود: رئیس جمهور شخصا پیگیر مسائل هستند، همان روزی که در مجلس بودند دیدید زمان بازگشت در تجمع بیماران شرکت کردند و مشکلات را شنیدند و با آنها قرار ملاقات گذاشتند، فردای آن روز هم وقتی خانواده بیماران آمدند آیت الله رئیسی با اینکه در جلسه بودند ولی برای پیگیری مشکل و دیدار با خانواده بیماران را در اولویت قرار دادند و جلسه را ترک کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تأکید کرد: در بحث زلزله هرمزگان و اندیکا هم دیدید که چگونه رئیس جمهور پیگیر بود و شخصا به اندیکا سفر کرد و با زلزله زدگان دیدار کرد و مشکلات را از نزدیک دید. البته از این دست اقدامات بسیار است.


کد مطلب: 784395

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/784395/رئیس-جمهور-به-خاطر-دیدار-خانواده-بیماران-جلسه-دولت-ترک

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com