کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هراس تل‌آویو از اتکای به نفس ایران

15 آذر 1400 ساعت 1:00

صهیونیستها در قبال ایران بسیار نگران هستند و این نگرانی فقط بابت برنامه ای هسته ای ایران نیست بلکه اینکه جمهوری اسلامی ایران روی پای خود ایستاده به شدت صهیونیستها را نگران کرده است.


به گزارش جهان نیوز، الخنادق در گزارشی آورده است: داوید بارنئا رئیس موساد از سوی نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی عازم آمریکا شده تا پیرامون مذاکرات هسته‌ای که اخیر در وین انجام شد، با مقامات آمریکایی به بحث و گفتگو بپردازد.

این رسانه می‌نویسد: هدف از سفر داوید بارنئا رئیس موساد به واشنگتن، برنامه هسته‌ای ایران و سنگ اندازی در مسیر هر توافقی در این زمینه است. در واقع این در راستای سفرهای دوره‌ای است که مقامات صهیونیست به آمریکا انجام می‌دهند تا مانع از هر توافقی شوند.

الخنادق نوشت: صهیونیست‌ها در قبال ایران بسیار نگران هستند و این نگرانی فقط بابت برنامه‌ای هسته‌ای ایران نیست بلکه اینکه جمهوری اسلامی ایران روی پای خود ایستاده و متکی به خود است به شدت صهیونیست‌ها را نگران کرده است.

این رسانه گزارش داد: روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت در یک مقاله نوشته است که اسرائیل نه تنها نگران غنی سازی اورانیوم و قراردادن سانتریفیوژهای مدرن است، بلکه نگران انباشت دانش و اعتماد به نفس ایران در زمینه فناوری و دانشمندانی است که پشت برنامه هسته‌ای هستند. آنچه اسرائیل را نگران می‌کند، توانایی فن آوری مستقل قابل توجهی است که دانشمندان در ایران به دست آورده اند.

یدیعوت آحارونت می‌نویسد: علم و دانش و اعتماد به نفسی که ایرانیان دارند را نمی‌توان حتی با حمله نظامی از آنها گرفت. آنچه اسرائیل را بسیار نگران می‌کند، تکنولوژی و فناوری مستقلی است که دانشمندان ایرانی به دست آورده اند.


کد مطلب: 784303

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/784303/هراس-تل-آویو-اتکای-نفس-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com