جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲
صهیونیست‌ها به اعتراف افتادند

باراک: لفاظی‌های توخالی علیه ایران، فقط اسرائیل را ضعیف‌تر می‌کند/ اولمرت: اسرائیل هرگز به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد/ آماده سازی ارتش برای این حمله فقط هدر دادن میلیاردها دلار است

يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب: 784301
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای با انتقاد از رویکرد کابینه کنونی این رژیم نوشت که لفاظی‌های توخالی علیه ایران فقط اسرائیل را ضعیف‌تر می‌کند.
باراک: لفاظی‌های توخالی علیه ایران، فقط اسرائیل را ضعیف‌تر می‌کند/ اولمرت: اسرائیل هرگز به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد/ آماده سازی ارتش برای این حمله فقط هدر دادن میلیاردها دلار است
به گزارش جهان نيوز، «ایهود باراک» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از رویکرد «نفتالی بنت» نخست وزیر کنونی این رژیم در قبال ایران و آمریکا انتقاد کرد.

وی طی ستونی در روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت «بنیامین نتیانیاهو» نخست وزیر سابق نیز در فراهم کردن طرح جایگزین در صورت شکست دیپلماسی با ایران ناکام بود.

وی در ادامه مقاله خود مدعی شد که ایران تنها چند ماه با آستانه هسته‌ای فاصله داشته و بنت تنها به لفاظی علیه ایران می‌پردازد.

باراک گفت: «اسرائیل باید بهترین را در بدترین شرایط اتخاذ کرده و ضرورتی فوری برای همکاری قدرتمند با واشنگتن برای دستیابی به اهداف مشترک نظیر جلوگیری از تبدیل شدن ایران به کشوری در آستانه هسته‌ای وجود دارد».

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی گفت: «هیچ زمانی برای اختلافات آشکار و بازی مقصر نمایی دوجانبه وجود ندارد».

وی گفت: «گستاخی و لفاظی‌های تو خالی، راهی برای ادامه نبوده و تنها اسرائیل را ضعیف‌تر کرده و توانایی‌اش برای دفاع از خود را به حداقل می‌رساند».

«ایهود اولمرت» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز چند روز پیش در سخنرانی، هدف لفاظی مقامات این کشور علیه ایران را فاش کرد.

اولمرت در سخنانش گفت که تمام آمادگی‌ها و اقداماتی که اسرائیل مدعی است برای حمله به ایران انجام می‌دهد با هدف ترساندن آمریکایی‌ها به جای ایجاد قابلیت‌هایی برای آسیب رساندن به برنامه هسته‌ای تهران است.

این مقام سابق رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل هرگز به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد و وی از 10 سال پیش به این نتیجه رسیده که تخصیص بودجه و آماده سازی ارتش برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، تنها هدر دادن میلیاردها دلار است.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی تنها دارنده تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا بوده و بر اساس گزارش‌ها، این رژیم بیش از 90 کلاهک هسته‌ای در زرادخانه هسته‌ای خود نگهداری می‌کند. از سوی دیگر، این رژیم مواد شکافت پذیر کافی برای ساخت دست کم 200 سلاح هسته‌ای دیگر در زرادخانه خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
و سیعلمواالذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
انشااله دیری نخواهد پائید که خون کودکان شیرخوار به خون خفته از بمباران های سفاکان کودک کش اسرائیل دامن تمام صهیونستها را خواهد گرفت حتی این ایهود باراک خبیث قاتل را ....
!!
Iran, Islamic Republic of
اون آمریکاش ؛ تو این 40 سال ، هیچ غلطی نتونسته بکنه ! تو سگ کی باشی !!