پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

رسوایی‌ اخلاقی کار دست مجری پربیننده‌ CNN داد

يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 784288
«کریس کومو» مجری تلویزیونی سرشناس «سی‌ان‌ان» به دلیل همکاری و کمک به برادرش فرماندار نیویورک در ماجرای رسوایی اخلاقی، به صورت ضرب‌العجلی اخراج شد.
رسوایی‌ اخلاقی کار دست مجری پربیننده‌ CNN داد
به گزارش جهان نيوز؛ به نقل از هالیوود ریپورتر، «کریس کومو» مجری تلویزیونی سرشناس «سی‌ان‌ان» به دلیل همکاری و کمک به برادرش فرماندار نیویورک در ماجرای رسوایی اخلاقی، به صورت ضرب‌العجلی اخراج شد.

کومو به اخراج خود واکنش نشان داده است، که پس از تعلیق در ۳۰ نوامبر و بررسی توسط یک شرکت حقوقی خارجی پس از افشای اطلاعات جدید در مورد رفتار مجری «سی‌ان‌ان»(CNN) در رابطه با برادرش «اندرو کومو» فرماندار نیویورک حالا از کار برکنار می‌شود.

کریس کومو پس از تحقیقات در مورد رفتار او در رابطه با برادرش اندرو کومو، زمانی که فرماندار سابق نیویورک به آزار جنسی متهم شده بود، از CNN اخراج شد.

کریس کومو در اوایل این هفته تعلیق شد و در انتظار ارزیابی بیشتر اطلاعات جدیدی بود که در مورد دخالت او در دفاع از برادرش به دست آمد. سی‌ان‌ان در بیانیه‌ای گفت: ما یک شرکت حقوقی معتبر را برای انجام این بازبینی نگه داشتیم و همکاری با او را خاتمه دادیم تا فوراً اجرایی شود.

بیانیه افزود: «در حالی که در فرآیند آن بررسی، اطلاعات بیشتری به دست آمده است، با وجود فسخ قرارداد همکاری، در صورت لزوم موارد ادعایی جدید را بررسی خواهیم کرد. سی‌ان‌ان جزئیات بیشتری در خصوص این تصمیم فاش نکرد.

هفته گذشته «کریس کومو» شناخته شده‌ترین و پربیننده‌ترین مجری شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان با عنوان تحقیقات در زمینه رسوایی اخلاقی برادرش «اندرو کومو» فرماندار مستعفی نیویورک و کمک به او از کار تعلیق شده بود. 

سی‌ان‌ان هفته گذشته در بیانیه تعلیق وی گفت که  کریس کومو را پس از افشای اطلاعات جدید درباره نحوه کمک او به برادرش، فرماندار سابق نیویورک، اندرو کومو، در بحبوحه رسوایی اتهامات آزار جنسی «به‌طور نامحدود، در انتظار ارزیابی‌های بیشتر» به حالت تعلیق درآورده است. دفتر دادستان کل نیویورک روز دوشنبه مدارک و اسنادی را منتشر کرد که ابعاد جدیدی از دخالت کریس کومو در دفاع از برادرش نمایان می‌سازد. اسنادی که قبل از انتشار عمومی از آنها مطلع نبودیم، سؤالات جدی ایجاد می‌کند. زمانی که کریس اعتراف کرد که به کارکنان برادرش مشاوره داده است، قوانین ما را زیر پا گذاشت و ما علناً آن را تصدیق کردیم. اما ما همچنین از موقعیت منحصربه‌فردی که او در آن قرار داشت و نیاز او به قرار دادن خانواده در اولویت و شغل را درک کردیم. با این حال، این اسناد به سطح بیشتری از مشارکت در تلاش‌های برادرش نسبت به آنچه قبلاً می‌دانستیم اشاره دارد. در نتیجه، ما کریس را برای مدت نامحدودی تعلیق کرده‌ایم و در انتظار ارزیابی بیشتر هستیم.»

در اواخر ماه جولای «اندرو کومو» فرماندار نیویورک به آزار جنسی چند زن متهم شد. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بلافاصله در واکنش به اتهام رسوایی جنسی فرماندار ایالت نیویورک گفت او باید استعفا بدهد. نتایج تحقیقات لتیتیا جیمز دادستان کل ایالت نیویورک نشان داد که کومو ۶۳ ساله، ۱۱ زن را مورد آزار قرار داده است.

کریس کوئومو زادهٔ ۹ اوت ۱۹۷۰ خبرنگار تلویزیونی آمریکایی است. آخرین فعالیت وی در سی‌ان‌ان بود و پیشتر خبرنگار ارشد قانونی و حقوقی ای‌بی‌سی نیوز و از نویسندگان مجموعه ۲۰/۲۰ ای بی سی بوده است.

اندرو کومو زادهٔ ۶ دسامبر ۱۹۵۷ در کویینز نیویورک برادر کریس، فرماندار مستعفی و ۵۶امین فرماندار نیویورک و عضو حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا است. او پسر ماریو کوئومو ۵۲امین فرماندار نیویورک است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ظاهرا این ویروس در تمام کشورها وجود داره انسان دوپا برای چه چیزهایی خودشو بی آبرو می کنه؟!!