دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

تحلیلگر اردنی: پنتاگون بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر در جهان است

يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 784260
تحلیلگر اردنی پنتاگون را بزرگترین قاچاقچی مواد مخدردر جهان دانست که از این ابزار در راستای اهداف خود استفاده می‌کند.
سازمانی که بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر است
به گزارش جهان نيوز، «محمد الروسان» تحلیلگر و حقوقدان اردنی می‌گوید سیستمی که آمریکا به دنبال ایجاد آن است، مقابله یا مهار ایران نیست، بلکه تقسیم پادشاهی‌های مضطرب عربی و اساسا هر میدان و محله‌ای به بهانه ایران هراسی است و در حال تدارک و زمینه‌سازی اطلاعاتی برای این امر است.

وی در گفت‌وگوی اختصاصی با وبگاه «العهد» تصریح کرد که سازمان اطلاعات نظامی پنتاگون، بزرگترین قاچاقچی حشیش و مواد مخدر در جهان،  قرص‌های کپتاگون و مارک‌های پایین‌تری مانند جوکر و غیره است. بلکه به تجارت فحشا و بین المللی کردن آن به عنوان قدیمی‌ترین حرفه در تاریخ و به عنوان بخشی از قاچاق انسان مشغول است و ما استفاده آن از مواد مخدر با ابزار تروریستی داعش در عراق و سوریه و بیشتر میادین و نقاط داغ درگیری از طریق برخی عرب‌ها را شاهد بودیم.

این تحلیلگر اردنی گفت: نیروهای سیاسی، اقتصادی، فکری، فرهنگی و رسانه‌ای عربی و اسلامی در منطقه باید به دنبال ایجاد یک بسته از سازوکارهاس مؤثر باشند که به مقاومت و مقابله شدید با ابزارهای آمریکایی در جوامع عربی و اسلامی منجر شود.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *