جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

خرید آنلاین کتاب دسته دو از سایت چوبک

يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 784202
خرید آنلاین کتاب دسته دو از سایت چوبک
اگر به زمان‌های نه‌چندان دور سر بزنیم و نیم‌نگاهی به دهه شصت، هفتاد یا حتی هشتاد بیندازیم، می‌بینیم که در آن زمان خرید کتاب دست دو یا هر چیز دیگری تا چه اندازه اتفاقی ناپسند به‌حساب می‌آمد و افراد با نگاه عاقل اندر سفیه به افرادی که به فکر خریدهای دست‌دوم می‌افتادند، چشم می‌دوختند.

دلیل آن چه بود؟ واقعاً چرا افراد خرید کتاب دست دو را تا این حد زشت می‌دانستند و تصور می‌کردند انجام آن دور از شأنشان است؟ در ادامه با ما باشید تا بیشتر در این خصوص با هم گفت‌وگو کنیم.

زیر پله های میدان انقلاب
در همان گذشته‌ای که در موردش گفتیم، می‌توانستیم در بین مغازه های قدیمی و شلوغ میدان انقلاب تهران، کتابفروشی هایی را پیدا کنیم که در میان انبوهی از کتاب های دست دو، فردی نشسته بود و پیدا کردن کتاب مورد نظرمان را به خودمان واگزار می‌کرد.

آن وقت بود که من و شما به عنوان یک خریدار، باید ساعت‌ها می‌گشتیم و پس از خرید کتاب دست دو، دلمان را صابون می‌زدیم که ارزان خریدیم و کلی سود کرده‌ایم اما زهی خیال باطل.

در یکی از همان روزها زمانی که پس از خرید کتاب دست دو مورد نظرمان در خانه لم داده و در پی خواندن آن کتاب بودیم، دقیقا وقتی به اوج داستان می‌رسیدیم، به خود می‌آمدیم و می‌دیدیم ای داد بیداد! کتاب مورد نظر ده پانزده صفحه‌ای کم دارد و ما اصلا نفهمیدیم آن عاشق سینه چاک قصه مورد نظر، بلاخره به عشق خود رسید یا نه!

این داستان خریدهای دست دو در گذشته است! قدیمی‌ها پر بی راه هم نمی‌گفتند، کتاب دست دو خریدن دردسر هایی دارد! دردسر خرید از کتابفروشی‌هایی که نظارتی بر کتاب دست دو ندارند.

خرید کتاب دست دو ممنوع؟!
اگر به روش بالا باشد بله؛ اما اگر بخواهم از تجربیاتم با شما بگویم، خرید کتاب دست دو نه‌تنها بد نیست بلکه خیلی هم خوب است.

اما تجربه من چیست؟ خیلی گشتم تا در نهایت یک سایت درجه یک پیدا کردم که با نهایت اطمینان به من و شمای خریدار، کتاب دست دو می‌فروشد! نه از آن کتاب‌هایی که نیمی از صفحاتش گم شده است! نه از آن کتاب‌هایی که جلد درست حسابی ندارند! نه از آن کتاب‌هایی که پارگی و کثیفی‌شان دل هر بیننده‌ای را به هم میزند!

کتاب‌های چوبک ضمانت دارند، سالم هستند و کامل و می‌توان با دل‌قرص آن‌ها را خریداری کرد.


خرید کتاب دست دو با دل‌قرص
از چوبک برایتان گفتم، سایت فروش آنلاین کتاب‌های نو و دست دو که به شما کمک می‌کند تا کتاب موردنظرتان را پیدا کنید و بخرید؛ اما چرا تا این اندازه از چوبک تعریف می‌کنم؟ در ادامه یک به یک دلایلم را خواهم گفت:

. چوبک کتاب‌هایش را با ضمانت می‌فروشد.
این یعنی آنکه هرگز نگران خرابی کتاب نخواهید بود. نگران نمی‌شوید که کتاب‌هایی که می‌خرید کامل نباشند، پاره باشند یا هر مشکلی که یک کتاب دست دو می‌تواند به آن دچار باشد را داشته باشند.

. چوبک رایگان ارسال می‌کند.
تصورش را بکنید! نیاز نیست تا انقلاب بروید! می‌توانید در هر شهر و هر محله‌ای که هستید، در منزل بنشینید و به‌صورت کاملاً رایگان کتاب موردنظر خود را دریافت نمایید.

. چوبک دسته‌بندی‌های کاملی دارد.
فرقی ندارد شما فلسفه دوست دارید یا هنر، رمان دوست دارید یا کتاب علمی! چوبک شما را راضی نگه می‌دارد چون پیش از هر چیز به نیاز شما به‌عنوان یک مخاطب توجه می‌کند. در واقع چوبک یک پایگاه خرید کتاب دست دو برای هر سلیقه‌ای است.

. چوبک متخصص است.
کافی است سری به این سایت بزنید، آن وقت است که می‌بینید هر کتابی که بخواهید را برایتان نقد کرده، اطلاعاتش را شرح داده و دقیق گفته است این کتاب برایتان مناسب است یا خیر. چی بهتر از خرید کردن از یک متخصص؟

. چوبک مقرون‌به‌صرفه است.
خرید کتاب از چوبک بسیار بسیار مقرون‌به‌صرفه است. اصلاً چه نیازی است که حتماً سراغ کتاب دست اولی برویم که احتمالاً قیمت بالایی دارد؟ کتاب همان کتاب است و کلمات همان! پس نیاز نیست برای آنکه کیمیاگر یا هر کتاب دیگری را بخوانیم حتماً به سراغ کتاب نو برویم! کتاب‌های دست دو هم که خوب می‌دانید، ارزان‌تر هستند. پس خرید از چوبک حسابی به نفع جیب من و شماست.

. ضمانت بازگشت دارد.
این مزیت برای افرادی مناسب است که از خرید آنلاین کتاب می‌ترسند! آن‌هایی که نمی‌دانند کتاب‌هایی که آنلاین تهیه می‌کنند، چه ظاهری خواهد داشت و آیا آن‌ها را راضی می‌کند یا خیر. این افراد می‌توانند با امید به ضمانت بازگشت چوبک، با آرامش خرید کنند و اگر کتاب موردنظر باب میلشان نبود، آن را به چوبک باز گردانند!

. امکان مقایسه قیمت کتاب های نو و دسته دوم
یکی از مهمترین ویژگی‌های خرید از چوبک این است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی در یک سایت، قیمت کتاب نو و دست دوم را با هم مقایسه کنید و آن موردی را که از نظر اقتصادی برایتان منطقی‌تر است را تهیه نمایید.

چرا باید کتاب دست دو بخریم!
پاسخ این سؤال را خیلی کوتاه می‌دهم! کتاب دست دو می‌خریم برای افزایش قیمت روزافزون کتاب در بازار نشر و ناتوانی بسیاری از مردم در تهیه کتاب های نو و حفظ محیط زیست! زمین ما روزبه‌روز گرم‌تر می‌شود، درختان هر روز بیش از قبل قطع می‌شوند و گازهای گلخانه‌ای اتمسفر این کره خاکی را پر کرده است!

هیچ می‌دانید قطع درختان تا چه اندازه برای دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم خطرناک است؟! بله می‌دانید؛ پس برای حفظ آن‌ها باید کمی به خودمان زحمت بدهیم.

به کتابخانه خود مراجعه کنید! تعداد کتاب‌ها را بشمارید، چند کتاب دارید؟ یک کتاب؟ ده کتاب؟ صد کتاب؟ هیچ می‌دانید برای تولید هر 8 هزار برگ کاغذ، یک درخت قطع می‌شود؟ برای آماده سازی کتابخانه شما چند درخت قطع شده است؟

راستش را بخواهید تا جایی که من مطلع شدم چوبکی‌ها باور دارند که یک محصول باید تا زمانی که قابل‌استفاده است در چرخه مصرف حضور داشته باشد؛ یعنی اینکه ما یک کتاب بخریم و پس از خواندن آن، آن را داخل کتابخانه بگذاریم امری منطقی و البته محیط زیستی به حساب نمی‌آید. پس همین الان تفکر دهه شصت و هفتادی را از خودتان دور کنید و برای خرید کتاب دست دو، آستین‌هایتان را بالا بزنید.
 

یک سورپرایز ویژه
در نهایت برای شما یک سورپرایز درجه یک داریم و آن هم این است که شما علاوه بر خرید کتاب دست دو، می‌توانید کتاب‌های دست دو خود را بفروشید! چطور می‌توان این کار را کرد؟ با کمک سایت ریباکس.

ریباکس همراه شماست تا کتاب‌هایی که خوانده‌اید و دیگر استفاده نمی‌کنید را فروخته و به چرخه مصرف بازگردانید. در این شرایط می‌توانید مدام کتاب‌هایتان را بفروشید و کتاب‌های جدید را جایگزین آن کنید، بدون آنکه نیاز باشد هزینه‌های سرسام آوری پرداخت نمایید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *