پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

بی قراری اصلاح طلبان برای بتن ریزی جدید

يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 784200
لذا تاکید می کنم اساساً امضای این توافق ایران را وارد یک دوره جدید می کند که مجبور است با برخی از این سیاست های فعلی خود خداحافظی کند.
بی قراری اصلاح طلبان برای بتن ریزی جدید
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، احمد زیدآبادی فعال اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ در یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت: «اگر این توافق جدید امضا شود چنان مسیر دیپلماسی و سیاست خارجی را تحت الشعاع قرار خواهد داد که دیگر چیزی به نام برجام پلاس وجود نخواهد داشت. چون به دنبال حصول این توافق پرونده‌های مربوط به برجام پلاس به صورت اتوماتیک در دستور کار مذاکرات قرار خواهد گرفت. یعنی اگر این توافق انجام شود نیم نگاهی به مسائل مربوط به برجام پلاس هم شده است. پس قرار نیست مذاکرات و تواق جدید محدود به هسته ای باشد و بعد از آن پرونده های دیگر هم مورد مذاکره قرار گیرد».

این فعال اصلاح طلب در ادامه نوشت: «لذا تاکید می کنم اساساً امضای این توافق ایران را وارد یک دوره جدید می کند که مجبور است با برخی از این سیاست های فعلی خود خداحافظی کند. اگر تهران باید با ذهنیتی غیر از این وارد مذاکرت شود و مذاکرات به توافق هم منجر شود این توافق احتمالی یک روز هم دوام نمی آورد، اینگونه تخم طلای توافق دوباره شفک می‌شود».

همچنین «عباس عبدی» فعال اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: «امکان تضمین برجام بدون توجه به مسائل دیگر غیر ممکن است. مساله برجام جزییات فنی آن نیست. گفت‌وگوهای برجامی به شرطی موفق خواهد شد که رویکرد کلی ایران به نظم جهانی به روشنی طرح شود...از اتخاذ تصمیم نباید ترسید. نیازمند یک رویکرد تعدیل شده نسبت به روابط خارجی و نگاه به جهان هستیم».

آمریکا، اسرائیل و تروئیکای اروپا به دفعات مدعی شده اند که پرونده برجام بسته شده و ایران باید به توافقی بزگتر و طولانی تر فکر کند. در ادامه تاکید شده که منظور، تعمیم برجام به حوزه های دیگر از جمله توان موشکی و قدرت منطقه ای ایران است و محدودیت های برجام نیز باید دائمی شود.

نکته قابل تأمل اینجاست که این پیشنهاد شرم آور و گستاخانه با استقبال و چراغ سبز افراطیون اصلاح طلب در داخل مواجه شده است. این طیف همصدا با دشمن مدعی است که ایران بدون هیچ چشم داشتی و صرفا برای رضایت خاطر آمریکا باید در صنعت هسته ای و قدرت مطقه ای خود بتن بریزد.

افراطیون اصلاح طلب در تلاش هستند تا با ترفندهای رسانه ای، این پیشنهاد شرم آور و خیانت آمیز را در پوشش های فریبنده و از جمله «پیوستن به نظم جهانی»  جا بیندازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه که اصلاحطلبان کلا خودمون و کشورمون رو مقصر همه چیز میدونن و کلا میگن برای اینکه غربیها از ما راضی باشند همه چیز رو باید داد ...!
امیر
Iran, Islamic Republic of
یعنی این جماعت شیفته و عاشق کدخدا، اصلا در عمق وجودشان اساسا آرزو دارند که ایران بزرگ و سربلند، تبدیل به یکی از ایالت های آمریکا بشه و فقط در اینصورت احساس خوشبختی و آرامش میکنن..؟؟؟!!!