پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

کیک رولتی بسته‌بندی؛ واقعیت یا یک دروغ تبلیغاتی؟!

شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 784072
کیک رولتی بسته‌بندی؛ واقعیت یا یک دروغ تبلیغاتی؟!
حتما تا به امروز نام شیرینی رولتی را شنیده‌اید؟ یا این شیرینی بسیار خوشمزه را بارها و بارها سفارش داده‌اید و در کنار یک فنجان چای و قهوه از خوردن آن لذت برده‌اید؟ اگر جواب شما به هر دوی این سوالات مثبت است، باید به شما بگوییم که دقیقا متن درستی را برای خواندن انتخاب کرده‌اید، چرا که امروز قصد داریم درباره این شیرینی و تبدیل آن به کیک‌های رولتی توضیحاتی را به شما دهیم، چرا که این روزها بحث داغ است.

با ما در ادامه این متن همراه باشید تا اطلاعات خوبی درباره کیک رولتی بسته‌بندی کسب کنید.
 
 
یک واقعیت جذاب از زبان کیک نظری
حالا که بحث درباره تبدیل شیرینی‌های رولتی به کیک‌های بسته‌بندی رولتی داغ است و بسیاری از متخصصان درباره این اتفاق نظر می‌دهند، باید بگوییم که یکی از کارخانه‌های تولید کیک در ایران، با استفاه از دانش و اطلاعات جوانان، متخصصان و مهندسان ایرانی، دستگاه منحصربه‌فرد و کمیاب تولید کیک رولتی بسته‌بندی را طراحی کرده‌اند و آن را برای اولین بار در این کارخانه رونمایی کرده‌اند.

کارخانه کیک نظری که در سال 1399 و سال 1400 به مدت دو سال پیاپی واحد نمونه کشور شد، اما دست از تلاش دوباره و چندین ساله‌اش بر نداشت و برای تولید یکی از بی‌نظیرترین کیک‌ها شروع به تلاش کرد.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که درباره این دستگاه مطرح است را اینگونه می‌توان بیان کرد:
این دستگاه، هیچ نمونه‌ای در خاورمیانه ندارد و مانند نمونه اروپایی و آمریکایی آن طراحی و تولید شده است.
 

کیک رولتی ایران، در راه کشورهای خاورمیانه
حالا که درباره یکی از کم‌یاب‌ترین دستگاه‌های اتوماتیک تولید کیک‌های رولتی حرف می‌زنیم، باید بگوییم که این دستگاه که حالا در کارخانه کیک نظری قرار دارد، نه‌تنها وارد کشور نشده که توسط متخصصان و مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است. این دستگاه پیشرفته و البته پیچیده، نسبت به نمونه خارجی خود هیچگونه کمی و کاستی ندارد  و حالا محصول تولید شده توسط این محصول صد در صد ایرانی، راه خود را برای ورود به کشورهای خارومیانه پیدا کرده است.

طراحی و ساخت یکی از کم‌یاب‌ترین دستگاه‌های تولید کیک در جهان، توسط متخصصان و مهندسان ایرانی باعث شد تا بسیاری از خبرگزاری‌ها و کارخانه‌های اروپایی و آمریکایی، به‌دنبال این خبر بوده و درباره آن تحقیق کنند.

حالا که ما درباره این کارخانه بسیار قدیمی که در سال 1373 تاسیس شد، تحقیق کرده‌ایم، باید بگوییم که این کارخانه توانسته در سال 1399 و سال 1400 به مدت دو سال به‌عنوان واحد نمونه تولیدی نیز شناخته و معرفی شود.
 
کارخانه نظری، تعدد طعم‌ها و مزه‌ها
از گذشته تا به امروز قطعا خاطرات بسیاری با کیک‌های تولیدی این کارخانه بزرگ و البته مدرن داشته‌ایم. خاطراتی که هر کدام از آن‌ها طعم و مزه مختص به خود را داشته و هیچ‌کدام از آن‌ها هیچ‌وقت از ذهن ما پاک نخواهند شد. حالا که این کارخانه بسیار بزرگ، یکی از کم‌یاب‌ترین دستگا‌ه‌های تولید کیک رولتی با محصولی به‌نام كيك رولتین  را با استفاده از متخصصان و مهندسان ایرانی طراحی و تولید کرده است، می‌توانیم به خود ببالیم که امروز بیش از 20 سال است، مخاطب این کارخانه و برند هستیم.

ما به‌عنوان یک ایرانی خوشحالیم که کارخانه نظری، یکی از دلایل بالا گرفتن سرمان در جوامع بین‌المللی شده است.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *