کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامجومطلق: دربی ایران جهانی است

13 آذر 1400 ساعت 4:33

دربی پرسپولیس و استقلال حساسیت بالایی دارد، به طوری که در خارج از کشور هم پیگیر این مسابقه هستند.


به گزارش جهان نیوز، مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: دربی همیشه قاعده و شرایط خاص خودش را دارد و از حساسیت بالایی برخوردار است، به طوری که دربی ایران جهانی محسوب می‌شود و خارج از کشور هم پیگیر این مسابقه هستند.

وی ادامه داد: این دیدار هیچ ارتباطی به مسابقات قبلی و وضعیت فنی دو تیم ندارد و باید ۹۰ دقیقه در زمین تلاش کنند؛ هر تیمی که شرایط روحی و روانی بهتری داشته باشد، می‌تواند نتیجه را به نفع خود تمام کند. استقلال تیم خوبی است و در این مدت روند خوبی داشته است و می‌تواند برنده این دیدار شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره توقف استقلال مقابل نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر، گفت: با وجود اینکه استقلال مساوی کرد، بازی کیفیت خوبی داشت. استقلال از نظر فنی راضی کننده و امیدوار کننده بازی کرد، اما موقعیت‌های خوبی را از دست داد. متاسفانه در ضربات آخر مشکل داشتند وگرنه می‌توانستند برنده این دیدار باشند.

نامجومطلق در پایان در خصوص مشکلات پیش آمده قبل از دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: این نوع مشکلات را باید قبل از شروع فصل حل کنند و به نتیجه برسانند. نمی‌دانم تبلیغات محیطی چه موضوعی است که به خاطرش جلوی برگزاری مسابقه را بگیرند. در فوتبال حرفه‌ای همه چیز از قبل مشخص است، این اتفاق در دنیا بی سابقه است. این مدل اتفاقات ممکن است، به خاطر مشکلات جوی در سطح دنیا بیفتد.

ممانعت از ورود بازیکنان پرسپولیس به علت مشکلات مالی یک اتفاق نادر است که می‌تواند برای ایران آبروریزی جهانی شود؛ اما فکر نمی‌کنم در دیدار حساس داربی چنین چیزی ببینیم.


کد مطلب: 784008

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/784008/نامجومطلق-دربی-ایران-جهانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com