جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۶

لفاظی جدید رئیس موساد درباره ایران +جزئیات

جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 784007
همزمان با مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی نیز درباره موضوع هسته‌ای ایران ادعاهایی نخ نما شده مطرح کرد.
لفاظی جدید رئیس موساد درباره ایران +جزئیات
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، دیوید بارنیع، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، موساد، همزمان با مذاکرات وین برای رفع تحریم‌های ایران، مدعی شد که تل آویو هرکاری لازم باشد می‌کند تا مطمئن شود که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت.

به گزارش «جروزالم پست»، بارنیع در مراسمی در مقر این سازمان در قدس اشغالی در کنار نفتالی بنت، نخست وزیر و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی، در ادامه لفاظی های خود اظهار داشت «ایران هرگز سلاح اتمی نخواهد داشت، نه در سال‌های آینده و نه هیچوقت.»

بارنیع ادعا کرد «چشمان ما باز است، ما هوشیار هستیم و همراه با همکارانمان در تشکیلات دفاعی، هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد تا این تهدید را از اسرائیل دور نگه داریم و آن را از هر جهت خنثی کنیم.»

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته در تماس تلفنی با وزیر خارجه آمریکا ضمن متهم کردن ایران، خواستار توقف مذاکرات غیرمستقیم واشنگتن با تهران شده بود.
بنت در این تماس خواستار توقف فوری مذاکرات وین و اعمال تدابیر سخت علیه ایران شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حالا یک چرت و پرتی میگویند... شما توجه نکنید!!!
Iran, Islamic Republic of
. مگه كم زدند ما رو ؟! اونهمه دانشمند و مراكز هسته اى را كى ترور و درب و داغون كرد ؟! .
Iran, Islamic Republic of
به موقع جوابشون رو خواهند گرفت و با اقدام قاطعانه ما روبرو میشن تا ببینن فرزندان حیدر چه تواناییهایی رو دارند البته در جریان جنک خیبر و فتح قلعه خبیر دیدن ها اما یادشون رفته و باید یادشون بیاریم
مردم
Iran, Islamic Republic of
کشور جعلی اسراییل بزودی محو میشه .... بایدم بترسید و از ترس از این چرندیات بگین تا کمی تسکین پیدا کنین ولی سایه نابودی همواره با شما رژیم غاصب هست ..
Iran, Islamic Republic of
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل به زودی انشاالله
Iran, Islamic Republic of
اولا ما هیچوقت بمب اتم نداشته و نداریم این هم رو هم دین ما اجازه نمیده نه شما و امثال ادم کش هایی مثل شما دوما شما و تمام ارتشتون هم بیایین نمی تونین از پس ملت ایران بر بیایین . سوما شما از پس حماس و حزب الله بر نمی ایین حالا از دهان گنده تر حرف نزنی سنگین تری