جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بازگشت مهران غفوریان به فیلمبرداری «نیسان آبی»

پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 783917
خوشبختانه برادرم از لحاظ روحی و جسمی به ثبات رسیده و حالش خوب است، به همین دلیل بازی در سریال «نیسان آبی» را بار دیگر آغاز کرده است.
بازگشت مهران غفوریان به فیلمبرداری «نیسان آبی»
به گزارش جهان نيوز، مهدی غفوریان در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی برادرش «مهران غفوریان» گفت: اینکه بگوییم برادرم به صورت کامل سلامت خود را بازیافته است خیلی زود است زیرا بالاخره وی  عمل سخت قلب باز داشته و به همین دلیل باید حداقل سه ماه مراعات و مراقبت کند. 

وی در همین راستا ادامه داد: البته خوشبختانه «مهران غفوریان» این روزها از لحاظ روحی و جسمی در سلامت است، وضعیتش کاملا به ثبات رسیده و خودش به تمام کارهایش رسیدگی می کند اما همانطور که گفتم بعد از عمل قلب باز باید تا چندین ماه به مراقبت و مداوا ادامه داد. 

برادر مهران غفوریان از بازگشت این بازیگر سینما و تلویزیون به کارش خبر داد و افزود: بعد از رشد در روند بهبود در حال حاضر مهران مشغول کار شده و برای بازی بار دیگر جلوی دوربین سریال «نیسان آبی» رفته است. 

وی درباره احتمال عمل مجدد مهران غفوریان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در همان اولین عمل مشکلات قلبی برادرم حل شد، براساس تشخیص پزشکان وی خوشبختانه مشکلی نداشته و نیازی به عمل مجدد نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *