پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲

«حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی شد

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 783883
محمدرضا حسین نژاد با رای هیئت دولت به عنوان یازدهمین استاندار خراسان شمالی انتخاب شد.
«حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی شد
به گزارش جهان نيوز، چهارشنبه در جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، محمدرضا حسین نژاد به عنوان استاندار خراسان شمالی انتخاب شد.

رئیس جمهور پس از رأی اعتماد به استاندار جدید خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی نیازمند توسعه است و باید از ظرفیت‌های این استان به خوبی استفاده شود.

وی گفت:  حتماً باید با برنامه وارد استان شوید و وزرا و استانداران هم نیازمند برنامه منطقه‌ای و محلی برای توسعه مناطق مختلف کشور هستند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه استان خراسان شمالی، فرهیختگان بسیاری دارد، تأکید کرد: باید از ظرفیت‌های استان همچون مناطق گردشگری زیبا، اقتصاد مرزی مانند بازارچه‌های مشترک با کشورهای همسایه برای توسعه خراسان شمالی استفاده شود.

از جمله سوابق حسین نژاد می توان به نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی در مجلس هشتم، شهردار شهرهای فاروج، طرقبه، چناران، شیروان،شهردار منطقه ۱ و ۲ مشهد، معاون فرماندار و فرماندار شهرستان چناران نام برد.

او از سال ۱۳۹۲ معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد را بر عهده دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *