پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۵

واکنش ایران به درگیری نیروهای ایران و طالبان

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 783879
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اخبار منتشر شده در مورد درگیری میان نیروهای مرزی ایران و طالبان اعلام کرد این موضوع با هماهنگی نیروهای مرزبانی دو طرف مدیریت شده و پایان یافته است.
واکنش ایران به درگیری نیروهای ایران و طالبان
به گزارش جهان نيوز، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان شامگاه چهارشنبه در ارتباط با اخبار منتشر شده در مورد درگیری در منطقه مرزی سیستان با ولایت نیمروز افغانستان، اعلام کرد این موضوع خاتمه با هماهنگی مرزبانان دو طرف خاتمه پیدا کرده است.

 
خطیب زاده در این خصوص اظهار داشت: عصر امروز اختلاف مرزی بین مرزنشینان موجب تیراندازی در حوزه مرز سیستان شد که با هماهنگی مرزبانان دو طرف موضوع مدیریت شده و پایان یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گروهک‌های اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر همچنان در افغانستان وابسته به آمریکا، اروپا و برخی کشورهای عربی هستند.
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی افغانستان از سال 2011 تاکنون به خاطر بر اثر دخالت و مداخله نظامی آمریکا، ناتو و اروپا بوده است و شروع و آغاز شده است.
Iran, Islamic Republic of
حضور آمریکا، ناتو و اروپا در افغانستان در این مدت 20 الی 21 سال ثابت کرد که به دنبال جنگ و مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان نبوده است و فقط خاطر به دنبال منابع خودشان بوده است.
Iran, Islamic Republic of
حضور آمریکا، ناتو و اروپا در افغانستان در این مدت 20 الی 21 سال ثابت کرده است که به دنبال جنگ و مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان نبوده است و فقط به خاطر منابع خودشان بودند.
Iran, Islamic Republic of
ما هنوز هم طالبان را به رسمیت نمی شناسیم