جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

یک منبع مطلع در وین: اذعان یکی از طرف‌های مذاکرات وین به نقش صهیونیست‌ها در خرابکاری هسته‌ای در ایران

سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب: 783754
یک منبع مطلع در وین به فارس گفت که در نشست افتتاحیه مذاکرات ایران و ۱+۴ یکی از طرف‌های مذاکرات تلویحا به نقش صهیونیست‌ها در خرابکاری هسته‌ای در ایران اشاره کرد.
اعتراف به نقش صهیونیست‌ها در خرابکاری در ایران
به گزارش جهان نيوز، یک منبع مطلع در وین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، به اذعان یکی از هیأت‌های شرکت کننده در مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ به نقش مخرب رژیم صهیونیستی در خرابکاری‌های هسته‌ای در ایران اشاره کرد و گفت: در نشست افتتاحیه مذکرات وین که روز گذشته (دوشنبه) با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ برگزار شد، در بحث همکاری‌های ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نماینده یکی از هیأت‌های طرف مقابل تلویحا به نقش مخرب رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: نباید از یاد برد که آسیب وارده به دوربین‌ها و تجهیزات نظارتی آژانس در ایران، ناشی از اقدامات خرابکارانه یک طرف ثالث بوده است.

گفتنی است دور جدید مذاکرات بین ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) از روز دوشنبه هشتم آذر ماه در هتل کوبورگ شهر وین آغاز شد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انور قرقاش:
هیأت اماراتی به زودی به ایران سفر می‌کند
یک مقام ارشد اماراتی سه شنبه شب به وقت تهران در گفت‌و‌گو با یک خبرگزاری انگلیسی گفت که قرار است یک هیات اماراتی برای بهبود روابط تا چندی دیگر به تهران سفر کند.