کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدارس حضوری، فردا تعطیل هستند

9 آذر 1400 ساعت 21:12

معاونت هماهنگی عمرانی استانداری تهران از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی خبرداد و گفت: تا سه روز آینده مدارس تهران تعطیل بوده و آموزش غیرحضوری خواهد بود.


به گزارش جهان نیوز، معاون هماهنگی عمرانی استانداری تهران، امشب در جلسه کمیته کنترل آلودگی هوای استان تهران در استانداری با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه خودروهای سنگین و دیزلی اظهار کرد: از تردد موتورسیکلت‌ها و خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی جلوگیری می‌شود، همچنین محدودیت فعالیت عمرانی آلاینده و روشن ماندن اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها در پایانه‌ها درنظر گرفته شده است.

وی به پیش‌بینی هواشناسی و افزایش شاخص آلودگی به بیش از ۱۵۰ واحد اشاره کرد و گفت: استقرار فوریت‌های پزشکی مانند هلال احمر و اورژانس در نقاط مختلف پایتخت، نظارت ویژه برای جلوگیری از سوزاندن زباله و ضایعات، تعطیلی موقت واحدهای صنعتی تشدیدکننده آلودگی هوا، عدم استفاده از سوخت مایع در نیروگاه‌ها و صنایع مجاور کلان شهرها و اطلاع‌رسانی صداوسیما برای جلوگیری از ورزش‌های همگانی و انفرادی در فضای آزاد، از مصوبات جلسه اخیر کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران است.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار تهران به تعطیلی سه روز آینده دانشگاه‌ها و مدارس و ارائه آموزش غیر حضوری تاکید کرد و ادامه داد: مهدکودک‌ها در سه روز پیش رو تعطیل بوده و با توجه به وجود زیرساخت آموزش غیرحضوری، مدارس نیز تعطیل است و آموزش ها به صورت غیر حضوری پیش می‌رود.

امتداد مصوبات تا سه روز آینده
عابد ملکی در پایان به بهبود وضعیت در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: مصوبات این جلسه تا سه روز آینده اعتبار دارد و در ابتدای هفته آینده مجدد جلسه برگزار می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت کرونا و آلودگی هوا، رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی لازم است، همچنین برای کنترل وضعیت اول هفته آینده جلسه دیگری خواهیم داشت.


کد مطلب: 783753

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/783753/مدارس-حضوری-فردا-تعطیل-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com